• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Atgriezeniskās saites sniegšana 5.klases skolniekiem matemātikas stundās

Thumbnail
View/Open
299-103789-Pura_Agnese_ap23041.pdf (1.634Mb)
Author
Pūra, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbā pētīts jautājums, kā efektīva atgriezeniskā saite uzlabo skolēnu prasmi plānot un uzlabot sasniegtos rezultātus matemātikā. Diplomdarba mērķis ir izpētīt atgriezeniskās saites ietekmi uz skolēnu mācīšanās plānošanu un izstrādāt metodiskus ieteikumus tās organizēšanai matemātikas mācību stundās 5.klases skolēniem. Diplomdarbā ir veikts zinātniskās literatūras apkopojums par atgriezenisko saiti kā daļu no formatīvās vērtēšanas un par atgriezeniskās saites nozīmi pašvadītas mācīšanās procesā. Darba praktiskajā daļā autore apraksta paveikto darbu Ķekavas novada vidusskolā, izmantojot ikdienas darbā atgriezenisko saiti trim 5.klašu skolēniem matemātikas mācību stundās, izmantojot literatūrā sniegtos ieteikumus atgriezeniskās saites sniegšanai. Praktiskajā daļā veikta skolēnu aptauja pirms un pēc atgriezeniskās saites ieviešanas mācību procesā. Vērtēti ir skolēnu darbi par atgriezeniskās saites sniegšanu dažādās stundās viena temata ietvaros. Aptaujāti tika arī skolas pedagogi par atgriezeniskās saites nozīmi mācību procesā un grūtībām. Darba noslēguma ir secinājumi, kas balstīti uz izanalizēto literatūru un veiktajiem praktiskajiem darbiem, tajā skaitā ņemti vērā arī aptaujas rezultāti.
 
The thesis investigates how effective feedback improves students' ability to plan and enhance their achievements in mathematics. The aim of the thesis is to examine the impact of feedback on students' learning planning and to develop methodological recommendations for organizing it in mathematics lessons for 5th-grade students. The thesis includes a review of scientific literature on feedback as part of formative assessment and the importance of feedback in the self-directed learning process. In the practical part of the work, the author describes the activities carried out at Ķekava Secondary School, using feedback in daily work with three 5th-grade students in mathematics lessons, based on recommendations from the literature on providing feedback. The practical part includes a survey of students before and after the introduction of feedback in the learning process. Students' work was evaluated for feedback provided in various lessons within the same topic. Additionally, schoolteachers were surveyed about the importance and challenges of feedback in the learning process. The conclusion of the work presents findings based on the analyzed literature and practical activities, including survey results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67570
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV