Atgādņu veidošana matemātisko prasmju pilnveidei fizikas mācību procesā vidusskolā
Author
Stūre, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Atgādņu veidošana matemātisko prasmju pilnveidei fizikas mācību procesā vidusskolā. Stūre A., darba vadītāja Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 65 lappuses, piecās nodaļas un 9 apakšnodaļas, 7 pielikumi, 4 tabulas un 43 attēli, izmantoti 35 literatūras avoti. Latviešu valodā. Darbā apskatīta atgādņu veidošana kā metode matemātisko prasmju pilnveidei fizikas mācību procesā vidusskolā, apkopojot informāciju no literatūras avotiem par matemātiskajām prasmēm, kuras skolēniem jāprot pielietot fizikas mācību satura apguvē, un atgādņu pielietojums un izstrāde. Pētījuma laikā tika saplānota un aprobēta atgādņu veidošana fizikas mācību procesā, izstrādāti un uzdoti diagnostikas darbi. Pēc pētījuma veikšanas, noskaidrots, kā atgādņu veidošana palīdz pilnveidot matemātiskās prasmes, kas izmantojamas fizikas mācību procesā. Creating reminders for improving mathematical skills in physics teaching in secondary school. Stūre A., supervisor Dr.phys. Dudareva I. Bachelor thesis, 65 pages, five chapters and 9 subsections, 7 appendices, 4 tables and 43 images, 35 literature sources used. Written in Latvian. The paper describes the creation of reminders as a method for improving mathematical skills in the learning of physics in secondary school, collecting information from literature sources on the mathematical skills that students should be able to apply in the learning of physics, and the use and creation of reminders. During the research, the creation of reminders in the learning of physics was planned and approbated, and diagnostic tasks were designed and assigned. According to the research results the authot of this Paper, found that the use of reminders helps to develop mathematical skills to be used in the learning of physics. Keywords: reminders, creating reminders, mathematical skills, physics. Atslēgvārdi: atgādnes, atgādņu veidošana, matemātiskās prasmes, fizika.