Patriotiskas audzināšanas darba metodes 7. klases audzināšanā
Author
Pauls, Mārtiņš Marks
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Patriotiskas audzināšanas darba metodes 7. klases audzināšanā”. Bakalaura darba mērķis ir, teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt patriotiskas audzināšanas darba metodes 7. klasē. Darba struktūra sastāv no anotācijām (latviešu un angļu valodā), ievada, 3 galvenajām nodaļām, apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantoto avotu sarakstu un pielikumiem. Pirmā nodaļa ir patriotiskas audzināšanas teorētisko aspektu analīze. Otrā nodaļa ir 7. klases vecumposma raksturojums pētāmās problēmas aspektā. Trešā nodaļa ir patriotiskās audzināšanas izpēte Bauskas novada skolas 7. klasē Nobeigumā ir sniegti secinājumi par darbā aplūkotajām problēmām un doti priekšlikumi pilsoniskās jomas sasniedzamo rezultātu uzlabošanai, balstoties uz patriotiskās audzināšanas teoriju un autora izdarītajiem secinājumiem. Bakalaura darbs sastāv no 65 lpp, darbā ir iekļauti 17 attēli, 3 tabulas un 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 25 avotus. Atslēgas vārdi: patriotisms, pilsoniskums, audzināšana, 7. klase, disciplīna. The topic of the bachelor`s thesis is ''Methods of Patriotic Education in the 7th Grade.''; The aim of the bachelor`s thesis is Theoretically explore and practically test the methods of patriotic education work in the 7th grade. The structure of the thesis consists of abstracts (in Latvian and English), an introduction, three main chapters, subchapters, conclusions, proposals, a list of sources used, and appendices. The first chapter is an analysis of the theoretical aspects of patriotic education. The second chapter is a characterization of the 7th grade age group in the context of the researched problem. The third chapter is a study of patriotic education in the 7th grade of a school in the Bauska region. The conclusion provides insights into the issues discussed in the thesis and offers suggestions for improving the outcomes in the civic domain, based on the theory of patriotic education and the author`s conclusions. The bachelor`s thesis consists of 65 pages, includes 17 images, 3 tables, and 3 appendices. The list of used literature sources contains 25 sources. Keywords: patriotism, citizenship, education, 7 th grade, discipline.