dc.contributor.advisor | Urdziņa-Deruma, Māra | |
dc.contributor.author | Liepiņa, Olga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:04:48Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:04:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105500 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67617 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore – Olga Liepiņa. Kvalifikācijas darba tēma: Praktisko prasmju apguves veicināšana tehnoloģiju jomā 1.vecumposmā ar dabas materiāliem. Pētījuma mērķis: teorētiski un empīriski izpētīt praktisko prasmju veicināšanu darbā ar dabas materiāliem 1. posmā tehnoloģiju mācību jomā pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Kā veicināt praktisko prasmju apguvi ar dabas materiāliem 1. vecumposma bērniem, un kādi nosacījumi jāievēro, lai veicinātu šo prasmi attīstību pirmsskolā tehnoloģiju mācību jomā? Pētījuma bāze: Pirmsskolas izglītības iestāde ''X'', 10 1,5-2gadus veci bērni. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Kvalifikācijas darba struktūra: ievads, divas nodaļas - teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi, izmantotās literatūras un citu avotu sarakts. Darba struktūra: 13 tabulas, 14 attēli, 9 diagrammas, darba apjoms 60 lappuses. Atslēgas vārdi: pirmsskola, dabas materiāli, vārdu krājums, 1,5 – 2 gadus veci bērni. | |
dc.description.abstract | The author of the qualification work: Olga Liepiņa. The theme of the qualification work: Promotion of the acquisition of practical skills in the field of technology in the 1st age stage with natural materials. The aim of the work: to theoretically and empirically investigate the promotion of practical skills in working with natural materials at the 1st stage in the field of technology education in preschool. Research question: How to promote the learning of practical skills with natural materials for children of the 1st age stage, and what methodological approaches are the most obsorve to promote the development of these skills in the field of technology learning in preschool? Research basis: Preschool educational institution "X", 10 1.5-2 years old children. The work consists of two parts - theoretical and empirical. Structure of the qualification work: introduction, two chapters - theoretical and practical part, conclusions, list of used literature and other sources. The structure of the work: 13 tables, 14 pictures, 9 diagrams, the volume of the work is 60 pages. Key words: preschool, natural materials, vocabulary, 1.5-2-year-old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | dabas materiāli | |
dc.subject | vārdu krājums | |
dc.subject | 1,5-2 gadus veci bērni | |
dc.title | Praktisko prasmju apguves veicināšana tehnoloģiju jomā 1.vecumposmā ar dabas materiāliem | |
dc.title.alternative | Promoting the acquisition of practical skills in the field of technology at age 1 with natural materials | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |