Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorBaidekalne, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:49Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105512
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67621
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore – Santa Baidekalne. Darba nosaukums - Caurviju prasmes sadarbība pilnveide rotaļnodarbībā bērniem pirmsskolas izglītības otrajā posmā Darba mērķis – izpētīt caurviju prasmes sadarbība pilnveidi rotaļnodarbībā bērniem pirmsskolas izglītības iestādes otrajā posmā. Pētījuma saturs – darba ietvaros tika raksturota caurviju prasme sadarbība, sniegts raksturojums par rotaļnodarbībām un otrā posma bērnu raksturojums. Lai sasniegtu darba mērķi tika veikts bērnu novērojums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un pedagogu intervēšana. Rezultātu apraksts - caurviju prasmi sadarbība sekmē mācību metodes, kas ietver praktisku iesaisti grupu vai pāru darbībās (piemēram, konstrukciju veidošana, kooperatīvas galda spēles), lomu spēles, diskusijas un prāta vētras, kurās bērni tiek mudināti uz savstarpēju komunikāciju, ideju apmaiņu un palīdzības sniegšanu. Konstruēšanas spēle ir efektīva metode sadarbības veicināšanai bērniem. Šī metode ļauj bērniem praktiski pielietot radošumu un problēmu risināšanas prasmes, strādājot kopā pie viena kopīga uzdevuma. Grupu darbs veicina komunikāciju un palīdz bērniem iemācīties dalīties idejās, izteikt viedokļus un meklēt kompromisus. Darba lapaspušu skaits – 66 lapaspuses. Darbā izmantoti 5 attēli, 40 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 1 tabula un 18 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work – Santa Baidekalne. Title of the work - Development of the skills of cooperation in play activities for children in the second stage of preschool education The aim of the work – to study the development of the skills of cooperation in play activities for children in the second stage of preschool education. Content of the study – within the framework of the work, the skills of cooperation in play activities were described, a description of the play activities and the characteristics of children in the second stage were provided. In order to achieve the aim of the work, observation of children, pedagogical pilot activities and interviewing of teachers were carried out. Description of the results - the skills of cooperation in play are promoted by teaching methods that include practical involvement in group or pair activities (for example, building constructions, cooperative board games), role-playing games, discussions and brainstorming, in which children are encouraged to communicate with each other, exchange ideas and provide assistance. Construction play is an effective method for promoting cooperation in children. This method allows children to practically apply creativity and problem-solving skills by working together on one common task. Group work promotes communication and helps children learn to share ideas, express opinions and seek compromises. Number of pages of the work – 66 pages. The work uses 5 images, 40 bibliographical entries, 1 table and 18 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectsadarbība
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectbērni
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleCaurviju prasmes sadarbība pilnveide rotaļnodarbībā bērniem pirmsskolas izglītības otrajā posmā
dc.title.alternativeDevelopment of the skills of cooperation in play activities for children in the second stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record