Didaktiskā spēle kā līdzeklis matemātisko prasmju apguvē 4-5 gadus veciem bērniem
Author
Elste, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Autors: Madara Elste Darba nosaukums: Didaktiskā spēle kā līdzeklis matemātisko prasmju apguvē 4-5 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: pētīt didaktisko spēļu lomu 4-5 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju apguves procesā. Pētījuma saturs un rezultāti: Pirmā nodaļa ietver 4-5 gadus vecu bērnu vecumposmu īpatnību analīzi un didaktisko spēļu matemātisko prasmju apguvei pirmsskolā teorētisko raksturojumu. Otrā nodaļa ietver empīriskā pētījuma norisi un datu analīzi. Pirmsskolā bērniem ir dažādas matemātiskās prasmes, kas attīstās nevienmērīgi. Matemātiskās spēles ir efektīvs līdzeklis matemātisko prasmju attīstību veicināšanai. Darbs sastāv no 32 lpp., 12 attēliem, 2 tabulām, 27 bibliogrāfiskā saraksta vienībām, 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Didaktiskā spēle, matemātiskās prasmes, 4-5 gadus veci bērni, pirmsskola. Author: Madara Elste Title: Didactic game as a tool for teaching mathematical skills to 4-5-year-old children. Research Objective: To investigate the role of didactic games in the process of developing mathematical skills in 4-5-year-old children. Research Content and Results: The first chapter includes an analysis of the characteristics of 4-5-year-old children and a theoretical overview of didactic games for the development of mathematical skills in preschool. The second chapter includes the conduct of an empirical study and data analysis. Preschool children possess various mathematical skills that develop unevenly. Mathematical games are an effective tool for promoting the development of mathematical skills. The paper consists of 33 pages, 12 figures, 2 tables, 27 bibliographic references, and 4 appendices. Keywords: Didactic game, mathematical skills, 4-5-year-old children, preschool.