• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4-5 gadīgu bērnu adaptācijas iespējas pirmsskolā izmantojot kustību rotaļas

Thumbnail
View/Open
299-105535-Grode_Olita_og22010.pdf (789.6Kb)
Author
Grode, Olita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba autore: Olita Grode Darba zinātniskā vadītāja: Mg.pead. Jana Buboviča Darba nosaukums: 4 – 5 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējas pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas. Darba mērķis: izzināt 4 – 5 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējas pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas. Pētījuma jautājums: Kādas ir 4 – 5 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējas pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas? Pētījuma uzdevumi: 1. Izzināt adaptācijas jēdziena būtību, skaidrojumu un kritērijus. 2. Veikt vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu pedagoģisko un psiholoģisko raksturo jumu. 3. Izzināt kustību rotaļas jēdziena būtības skaidrojumu un iedalījumu. 4. Apkopot un analizēt iegūto informāciju. Pētījuma pirmajā daļā darba autore, balstoties uz zinātnisko literatūru pedagoģijā un resursiem internetā, pēta, analizē un apkopo informāciju par 4 – 5 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējām pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas. Darbā tiek izmantotas D. Dzinteres, I. Stangaines, I. Freibergas, S. Gailumas, D. Kājiņas, I. Aunītes un citu autoru atziņas. Pētījuma otrajā daļā tiek veikts pētījums par 4 – 5 gadus vecu bērnu adaptācijas iespējām pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas. Tiek veikta bērnu novērošana pētījuma sākumā un beigās, un iegūtie rezultāti analizēti. Iegūtie rezultāti pētījuma beigās dod iespēju apstiprināt izvirzīto pētījuma jautājumu, par to, kādas ir iespējas pirmsskolā, izmantojot kustību rotaļas. Darba apjoms: darbs sastāv no 41 lpp., anotācijas, ievada, teorētiskās un empīriskās daļas, secinājumiem, ieteikumiem, 22 avotiem, pielikuma.
 
Author of the qualification paper: Olita Grode Scientific supervisor: Mg.pead. Jana Buboviča Title of the paper: Possibilities of adaptation of 4-5-year-old children in preschool using movement games. The purpose of the paper: to explore the possibilities of adaptation of 4-5-year-old children in preschool using movement games. Research question: What are the possibilities of adaptation of 4-5-year-old children in preschool using movement games? Research tasks: 1. To explore the meaning, explanation and criteria of the concept of adaptation. 2. To carry out a pedagogical and psychological characterisation of children in the middle preschool age group. 3. To explore the explanation and classification of the concept of movement games. 4. Collect and analyse the information. In the first part of the paper, the author, based on the scientific literature in pedagogy and Internet resources, researches, analyses and summarises information on the possibilities of adaptation of 4 5-year-old children in preschool using movement games. The paper is based on the insights of D. Dzinteres, I. Stangaines, I. Freibergas, S. Gailumas, D. Kājiņa, I. Aunīte and other authors. The second part of the paper investigates the possibilities of adaptation of 4-5-year-old children in preschool using movement games. Children are observed at the beginning and end of the study and the results are analysed. The results obtained at the end of the paper allow us to confirm the research question, what are the possibilities in preschool using movement games? The paper consists of: 41 pages, annotation, introduction, theoretical and empirical parts, conclusions, recommendations, 22 sources, appendix.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67632
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV