Pirmā pirmsskolas vecumposma bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstīšana pedagoģiskajā procesā
Author
Kokoreviča, Sņežana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Snežanas Kokorevičas kvalifikācijas darba „Pirmā pirmsskolas vecumposma bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstīšana pedagoģiskajā procesā” mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt, kā attīstīt bērna pašapkalpošanās prasmes. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā ir analizētas zinātnieku atziņas, par pašapkalpošanās iemaņām, kas tās veicina un kā tās attīstīt, raksturotas attiecīgā vecumposma īpatnības. Empīriskajā daļā veikts bērnu pašapkalpošanās prasmju novērtējums pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, plānota pedagoģiskās darbība, lai veicinātu bērna pašapkalpošanās iemaņu attīstību. Veikta pedagoģiskā darbība bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstīšanai. Kvalifikācijās darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 25 avotiem, 7 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pašapkalpošanās prasmes, pedagoģiskais process, pirmsskola, prasmju attīstīšana. The aim of Snezhana Kokorevich's qualification work "Development of Self-Service Skills of Children of the First Preschool Age in the Pedagogical Process" is to theoretically and practically study how to develop a child's self-service skills. The work consists of a theoretical part, which analyzes the findings of scientists about self-service skills, what promotes them, and how to develop them, and describes the peculiarities of the relevant age group. The empirical part assesses children's self-service skills before and after pedagogical pilot activities, plans pedagogical activities to promote the development of children's self-service skills. Pedagogical activities are carried out to develop children's self-service skills. The qualification work consists of an introduction, 2 chapters, 8 subsections, conclusions, a list of used literature with 25 sources, and 7 appendices. Keywords: self-service skills, pedagogical process, preschool, skills developments .