2-3 gadīgu bērnu pašvadītas mācīšanās iespējas dabā
Author
Dēvita, Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ieriķe, Anita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autora vārds, uzvārds: Elīza Dēvita Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg.paed. Anita Ieriķe Darba nosaukums: 2-3 gadīgu bērnu pašvadītas mācīšanās iespējas dabā. Darba mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski izpētīt 2-3 gadīgu bērnu pašvadītu mācīšanos āra nodarbībās. Pētījuma jautājums: Vai 2-3 gadīgi bērni pašvadīti mācoties var apgūt matemātikas mācību jomu pirmsskolā ? Pētījuma bāze: pētījums tika veikts pirmsskolas izglītības iestādē “X”, 10 bērni divi līdz trīs gadiem. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp., darbā izmantotas 14 tabulas, 6 attēli,31 izmantotās literatūras avoti un 12 pielikumi. Work author: Elīza Dēvita Head of qualification work: Mg.paed. Anita Ieriķe Work title: Self-Directed Learning Opportunities for 2-3-year-old children in Nature. Purpose of work: theoretical clarification and practical investigation of self-directed learning in outdoor activities for 2-3 year olds. Research question : Can 2-3 year olds learn mathematics in pre-school in a self-directed way ? Research base: The study was carried out in the preschool "X", 10 children aged two to three years. Scope of qualification work: 51 pages, the paper uses 14 tables, 6 images, 31 references used and 12 appendices. Key words: 2-3 year olds, younger age group, self-directed learning, natural materials.