Bērnu emocionālās pašregulācijas veicināšana pirmsskolas izglītības 3. posmā
Author
Zirne, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Sigita Zirne Darba nosaukums: Bērnu emocionālās pašregulācijas veicināšana pirmsskolas izglītības 3. posmā. Pētījuma mērķis: Teorētiskā un praktiskā darbībā izpētīt bērnu emocionālās pašregulācijas veicināšanu pirmsskolas izglītības 3. posmā. Darba apjoms: 47 lappuses, 13 attēli, 6 tabulas, 21 informācijas avoti, 6 pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek veikta literatūras izpēte un analīze. Otrajā nodaļā tiek veikta pedagoģiskā novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Author: Sigita Zirne Title Promoting: Children's Emotional Self-regulation in Pre-school Education Stage 3. Aim of the study: To investigate the promotion of children's emotional self-regulation in the third stage of pre-school education in theoretical and practical activities. Scope of work: The volume of the work: 47 pages, 13 figures, 6 tables, 21 sources of information, 6 annexes. The qualification work consists of an introduction, 2 chapters, 8 sub-chapters, conclusions, list of references and annexes. The first chapter deals with the literature research and analysis. In the second chapter, the pedagogical observation and the pedagogical pilot activity were carried out.