Show simple item record

dc.contributor.advisorKriščune, Jolanta
dc.contributor.authorIvanova, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:00Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105678
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67682
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: „3 - 4 gadīgu bērnu empātijas veicināšana kustību rotaļā” Darba autore: Tatjana Ivanova Zinātniskā vadītāja: Mg.paed., Jolanta Kriščune Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lpp. (bez pielikumiem), 5 tabulas, 6 attēli, 3 pielikumi, izmantots 36 literatūras avots. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par empātiju un tās veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē, raksturotas 3 – 4 gadīgo bērnu vecumposma attīstības likumsakarības, ka arī teorētiski analizētas kustību rotaļas iespējas empātijas veicināšanā. Otrajā daļā organizēta izmēģinājuma darbība, kuras laikā tika īstenotas desmit kustību rotaļas ar mērķi veicināt bērnu empātiju. Iegūtie rezultāti deva atbildi uz kvalifikācijas darba jautājumu, ka kustību rotaļa veicina 3 – 4 gadīgo bērnu empātiju, ja tā ir saprotama bērniem, rada velmi darboties tajā un atbilst bērnu spējām. Kvalifikācijas darba materiālus praktiski var izmantot pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Atslēga vardi: empātija, veicināšana, kustību rotaļa, emocijas.
dc.description.abstractQualification work topic: “Promotion of empathy in 3-4 year old kids through movement play” Author: Tatjana Ivanova Scientific supervisor: Mg.paed., Jolanta Kriščune Qualification work volume: 40 page (without appendices), 5 tables, 6 images, 3 appendices, 36 sources of literature used. The qualification work consists of two parts. In the first part, the scientific literature on empathy and its promotion in a preschool educational institution was analyzed, the regularities of the development of 3-4 year old children were characterized, and the possibilities of movement play in promoting empathy were theoretically analyzed. In the second part, a pilot activity was organized, during which ten movement games were implemented with the aim of promoting children's empathy. The results obtained gave an answer to the question of the qualification work that movement play promotes empathy in 3-4 year old children, if it is understandable to children, creates a desire to work in it and corresponds to the children's abilities. Qualification work materials can be practically used in the preschool pedagogical process. Keywords: empathy, encouragement, movement play, emotions .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectempātija
dc.subjectveicināšana
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectemocijas
dc.title3 - 4 gadīgu bērnu empātijas veicināšana kustību rotaļā
dc.title.alternativePromotion of empathy in 3-4 year old kids through movement play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record