Runas attīstības sekmēšana 2.vecumposma bērniem pasakās
Author
Kāposta, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Iveta Kāposta Darba zinātniskais vadītājs: Lektore, Mg. paed. Ilze Vilka Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt pirmsskolas 2. vecumposma bērnu runas attīstību pasakās Darba struktūra: Ievads, 2 nodaļas, secinājumi, ieteikumi, literatūras saraksts, pielikumi Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par valodas un runas attīstību pirmsskolā 2. Izzināt runas attīstības sekmēšanas iespējas pasakās pirmsskolā 3. Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izdarīt secinājumus un ieteikumus Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un empīriskās daļas Kvalifikācijas darba apjoms: 59 lappuses, 8 attēli, 3 tabulas un 6 pielikumi, izmantoti 45 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: Pasakas, runa, sekmēšana, 2. vecumposms, flanelogrāfs, attēlu kartītes, bērnu sacerētas pasakas un zīmējumi Author of the work: Iveta Kāposta Scientific supervisor: Lecturer, Mg. fed up Ilze Vilka The purpose of the study: to theoretically and practically study the speech development in children of the second age stage through fairy tales Structure of the work: Introduction, 2 chapters, conclusions, recommendations, bibliograp-hy, appendices Research tasks: 1. To analyze the pedagogical-psychological literature on the development of lan-guage and speech in preschool 2. Find out the possibilities of promoting speech development in fairy tales in preschool 3. Summarize and analyze the obtained results, draw conclusions and recommenda-tions The work consists of two parts: theoretical and empirical part Scope of qualification work: 59 pages, 8 figures, 3 tables, 6 appendices, 45 sources of in-formation used Key words: Fairy tales, speech, promotion, 2nd age stage, flanelograph, picture cards, drawings, fairy tales written by children