Dziesmu dziedāšana 3-4 gadus vecu bērnu sociāli emocionālo prasmju attīstībai pirmsskolā
Author
Bogdanova, Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats ’’ Dziesmu dziedāšana 3-4 gadus vecu bērnu sociāli emocionālo prasmju attīstībai pirmsskolā’’. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski analizēt psihologu un pedagoģijas speciālistu atziņas par bērnu sociāli emocionālajām prasmēm un dziesmu dziedāšanu. Kā dziesmu dziedāšana attīsta bērnu sociāli emocionālās prasmes? Praktiskā daļa tika veikts pētījums, kurā piedalījās 20 bērni vecumā no 3-4 gadiem. Pētījuma uzdevumi bija apkopot un analizēt teorētisko literatūru par dziesmu dziedāšanu un sociāli emocionālo prasmju attīstību. Izveidot empīriskā pētījuma plānu, uzdevumu kopu un izanalizēt pētījumā iegūtos rezultātus. Tika pielietota pedagoģiskā novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Darba apjoms kopumā ir 58 lappuses, darbā iekļautas 8 tabulas un 26 attēli. Darbā izmantoti literatūras 29 avoti un pievienoti 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: sociāli emocionālās prasmes, dziesmu dziedāšana, 3-4 gadus veci bērni. The topic of the qualification work "Singing songs for the development of social-emotional skills of 3-4-year-old children in preschool". The aim of the qualification work is to theoretically analyze the findings of psychologists and pedagogic specialists about children's social-emotional skills while singing songs. How does singing develop children's social-emotional skills? The practical part was a study in which 20 children aged 3-4 years participated. The tasks of the study were to collect and analyze the theoretical literature on singing and the development of social-emotional skills. Create an empirical research plan, a set of tasks and analyze the results obtained in the research. Pedagogical observation and pedagogical trial activity were used. The total volume of the work is 58 pages, the work includes 8 tables and 26 pictures. 29 literature sources are used in the work and 8 appendices are added. Key words: singing songs, 3-4 year old children, social-emotional skills.