Dinamisko paužu loma sākumskolas vecuma bērnu uzmanības sekmēšanā.
Author
Kručāne, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors – Kristīne Kručāne Bakalaura darba temats ir dinamisko paužu loma sākumskolas vecuma 1. klases bērnu uzmanības sekmēšanā. Pētījuma objekts – dinamisko paužu ietekme uz skolēnu uzmanību. Pētījuma mērķis – uzmanības noturības sekmēšanas iespējas ar dinamisko paužu palīdzību. Pētījuma hipotēze – skolēnu uzmanība tiks sekmēta, ja mācību stundās tiks ieviestas dinamiskās pauzes, kuras tematiski saskanēs ar stundas tēmu un mācību jomu un ja skolotājs plānos muzikālas kustību aktivitātes. Bakalaura darba struktūra – ievads, teorētiskā daļa, empīriskais pētījums, secinājumi, literatūras un citu avotu saraksts, pielikumi. Darbs sastāv no 50 lappusēm, darbā iekļauta 1 tabula un 17 attēli, 33 literatūras un informācijas avoti. Atslēgvārdi: dinamiskās pauzes, sākumskola, uzmanība, mācību process. Author of the work – Christine Kruchane The subject of the Bachelor's work is the role of dynamic expressions in promoting the attention of children in grade 1 of primary school age. Object of the study – impact of dynamic expressions on students' attention. The objective of the study is to promote the resilience of attention through dynamic expressions. Study hypothesis – the attention of pupils will be encouraged if dynamic pauses are introduced in lessons, which will be thematically consistent with the topic of the lesson and the field of learning, and if the teacher plans musical movement activities. Structure of the Bachelor's work: introduction, theoretical part, empirical study, conclusions, list of literature and other sources, annexes. The work consists of 50 pages, 1 tables and 17 images, 33 sources of literature and information. Keywords: dynamic pauses, primary school, attention, learning process.