Показать сокращенную информацию
Ceļojuma kāršu spēles dizains
dc.contributor.advisor | Celmiņa-Ķeirāne, Austra | |
dc.contributor.author | Bērziņa, Laura | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:14Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:14Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 106203 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67767 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir “Ceļojuma kāršu spēles dizains”. Balstoties uz teorētiskās daļas pētījumiem, darba mērķis ir izstrādāt “OpenMity” uzņēmumam mūsdienīgu un funkcionālu iepakojuma dizainu ceļojuma kāršu spēlei, kas paredzēta pāriem, lai iegūtu jaunas pieredzes ceļojuma laikā. Teorētiskajā daļā tika izpētīta kāršu spēļu dizaina vēsture, dizaina pamatprincipi, lai tos veiksmīgi varētu lietot kāršu dizaina izstrādē, tāpat tiks izpētītas spēļu dizaina iepakojuma tendences, mūsdienu kāršu spēles un iepakojuma materiāli, lai saprastu, kas būtu vispiemērotākais autores dizaina projektam. Empīriskajā daļā tika analizētas desmit analogas spēles, lai noteiktu, kāds ir pašreizējais spēļu tirgus, un salīdzinātas ar teorētiskajā daļā aprakstīto, tādējādi atrodot vislabāko risinājumu jaunajam spēles dizainam. Radošajā daļā tika izveidota jauna “OpenMity” ceļojuma kāršu spēle, balstoties uz teorētiskajā daļā iegūtajiem secinājumiem. Izstrādāts kāršu, iepakojuma un instrukcijas dizains, kā arī izveidots spēles saturs - uzdevumi, jautājumi un instrukcija. | |
dc.description.abstract | The thesis titled “Travel Card Game Design” focuses on designing a modern and functional packaging for a travel card game aimed at couples, commissioned by the company “OpenMity”. The goal of the project is to create a design that enhances the user experience, allowing couples to engage in meaningful interactions during travel. The theoretical part of the thesis explores the history of card game design and fundamental design principles relevant to card games, with the aim of applying this knowledge to the new game design. Additionally, current trends in game packaging and suitable packaging materials are investigated to ensure the best fit for the author’s design project. In the empirical section, ten similar games are analyzed to assess the current market for card games and compare findings with the insights from the theoretical section, helping to determine the optimal design solution for the new product. The creative section of the thesis presents the design for the new OpenMity travel card game, based on conclusions drawn from the theoretical part. This includes the design of the cards, packaging, and instructions, along with the development of the game’s content, such as tasks, questions, and gameplay guidelines. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Mākslas zinātne | |
dc.subject | Funkcionāls dizains | |
dc.subject | Grafiskais dizains | |
dc.subject | Iepakojuma dizains | |
dc.subject | Kāršu spēle | |
dc.subject | Mūsdienu kāršu spēles | |
dc.title | Ceļojuma kāršu spēles dizains | |
dc.title.alternative | Travel Card Game Design | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.