Vizuālās identitātes stilistika augļu un ogu sīrupu ražotājam
Author
Vīksne-Ozoliņa, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās sīrupa iepakojuma dizainam un ražotāja vizuālajai identitātei, gluži tāpat kā jebkuras citas produktu grupas vizuālajam tēlam, ir sava nozīme Latvijas un pasaules tirgū. Lai konkurētu plašajā klāstā, produkta iepakojumam un identitātei jāspēj vispirms pievērst uzmanību ar izskatu, lai tas izceltos līdzīgo starpā ar cerību, ka tas rosinās nobaudīt produkta garšu un novērtēt tā kvalitāti. Tāpēc kvalitatīvi veidota vizuālā identitāte un iepakojums ir veiksmes elements panākumiem plašajā tirgus pasaulē. Darba mērķis ir izveidot vizuālo identitāti un iepakojuma dizainu augļu un ogu sīrupu ražotājam SIA “Saulrieti”, izmantojot pētnieciskajā daļā uzzināto par apskatāmo tēmu. Pētnieciskais jautājums ir: “Kādi ir augļu un ogu sīrupa ražošanas uzņēmuma vizuālās identitātes un iepakojuma dizaina izveides pamatprincipi?” Tika secināts, ka pamatprincipu ievērošana augļu un ogu sīrupa vizuālās identitātes un iepakojuma dizaina izveidē ir svarīga un labvēlīgi ietekmē rezultātu. Iegūtās zināšanas un izvirzītie pamatprincipi tika izmantoti radošajā darbā, un atbilstoši iecerei tika izveidota vizuālā identitāte un iepakojuma dizains augļu un ogu sīrupu ražotājam SIA “Saulrieti”. Today, the design of the syrup package and the visual identity of the manufacturer, just like that the visual image of any other product group has its own importance in the Latvian and world market. In order to compete in the wide range, the packaging and identity of the product must be able to attract attention first with its appearance, so that it stands out among similar ones with the hope that it will encourage tasting the product and evaluating its quality. Therefore, a well-designed visual identity and packaging is a key element for success in the wide world of the market. The aim of the work is to create a visual identity and packaging design for the producer of fruit and berry syrups SIA "Saulrieti", using the information learned about the subject under review in the research part. The research question is: "What are the basic principles of creating a visual identity and packaging design for a fruit and berry syrup production company?" It was concluded that following the basic principles in creating the visual identity and packaging design of fruit and berry syrup is important and has a beneficial effect on the result. The acquired knowledge and basic principles were used in the creative work, and according to the idea, a visual identity and packaging design was created for the producer of fruit and berry syrups SIA "Saulrieti".