Rotaļas dabā skaitīšanas prasmju sekmētājas pirmsskolas izglītības 2.posmā
Author
Sāviča, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbu izstrādāja: Natālija Sāviča Kvalifikācijas darba nosaukums: Rotaļas dabā skaitīšanas prasmju sekmētājas pirmsskolas izglītības 2. posmā. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt rotaļas dabā kā 4-5 gadus vecu bērnu skaitīšanas prasmju sekmētājas. Kvalifikācijas darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un 6 apakšnodaļām. Darbā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums. Darba apjoms: 44 lapaspuses, 6 attēli, 4 tabulas, 3 pielikumi, 33 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: skaitīšanas prasmes, rotaļas dabā, matemātikā, pirmsskola. Darba pirmā daļa: teorētiskā, šajā daļā tiek aplūkoti vairāku autoru, psihologu, pētnieku, pedagogu viedokļi. Otrajā darbā daļā: empīriskā, tiek veikts pētījums par to, kā var veicināt skaitīt prasmes rotaļās dabā. The qualification work was developed by: Natālija Sāviča Title of the qualification work: Playing in nature promotes counting skills in the 2nd stage of preschool education. The purpose of the qualification work: To theoretically and empirically study playing in nature as a facilitator of counting skills of 4-5-year-old children. Content of qualification work: The qualification work consists of two chapters and 6 subchapters. Theoretical and practical research is carried out in the thesis. Extent of the work 44 pages, 6 pictures, 4 tables, 2 appendices, 33 bibliographical sources. The key words: counting skills, play in nature, mathematics, preschool. The first part of the work: Theoretical, in this part the opinions of several authors, psychologists, researchers, pedagogues are considered. In the second part of the work: The empirical part, a study is carried out on how to promote counting skills in outdoor play.