3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās un spēlēs
Автор
Lastovska, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats: “3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās un spēlēs.” Darba autors: Māra Lastovska Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt rotaļu un spēļu organizācijas metodes un izmantošanas iespējas 3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšanai. Darba pirmajā nodaļā: Tika veikta teorētiskās literatūras analīze par sociālo prasmju sekmēšanu rotaļās un spēlēs 3-4 gadus veciem bērniem, pievēršot uzmanību 3-4 gadus vecu bērnu vecumposma likumsakarībām. Darba otrajā nodaļā: Tika veikts empīriskais pētījums par 3-4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšanu rotaļās un spēlēs. Tika organizēts pedagoģiskais process, kurā apstiprinājās hipotēze. Darba apjoms: 44 lpp., darbu ilustrē 10 attēli, 3 tabulas, darbā izmantoti 51 literatūras avoti un darbam pievienoti 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: Rotaļas, spēles, sociālās prasmes, pirmsskola Subject of qualification work: “promoting the social skills of 3-4 year olds in play and games.” Author of the work: Mara Lastovska Objective of the study: to explore theoretically and practically the methods and possibilities of organising play and games in order to promote the social skills of 3 – 4 year olds. In the first chapter of the work: An analysis of theoretical literature was conducted on promoting social skills in play and game for 3-4 year olds, drawing attention to the superstage laws of 3-4 year olds. Chapter two: an empirical study was carried out on promoting the social skills of 3 – 4 year olds in play and game. An educational process was organised in which the hypothesis was confirmed. Volume of work: 44 pages, illustrate the work 10 images, 3 tables, 51 sources of literature are used in the work and 3 annexes are added to the work. Keywords: games, play, social skills, preschool