Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorJuzupa, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:26Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98653
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67819
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “3 – 4 gadīgu bērnu uzmanības noturības sekmēšana āra rotaļnodarbībās pirmsskolā” mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pētīt paņēmienus, kas sekmē bērnu uzmanības noturību āra rotaļnodarbībās. Šī darba teorijas nodaļā tiek aplūkota 3 – 4 gadus vecu bērnu attīstība, tādi jēdzieni kā uzmanība, uzmanības apjoms, noturība, koncentrēšanās, pārslēgšanās un sadalīšana, kā arī rotaļām un āra nodarbībām veltītā teorija un pētījumi. Empīriskajā daļā ir veikts 15 vienas pirmsskolas izglītības iestādes grupiņas bērnu vecumā no 3 līdz 4 gadiem novērojums un pedagoģiskais darbs ar viņiem, lai noskaidrotu vai āra vidē organizētas rotaļnodarbības pozitīvi ietekmē uzmanības noturību. Veiktais pētījums un tā analīze ļauj secināt, ka mērķtiecīgi izvēlētas rotaļas un to ieviešana āra nodarbībās sekmē bērnu uzmanības noturību. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40 lapaspuses, darbā iekļautas 3 tabulas un 4 attēli, darbā izmantoti 34 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the qualification paper "Fostering the Attention Span of 3 – 4 Year Old Preschoolers in Outdoor Play Activities" is to theoretically analyze and practically investigate techniques that enhance children's attention span in outdoor play activities. The theoretical section of this paper examines the development of 3-4-year-old children, concepts such as attention, attention span, sustainability, concentration, switching, and distribution, as well as theories and research related to play and outdoor activities. In the empirical section, observation and pedagogical work were conducted with a group of 15 preschool children aged 3 to 4 years in order to determine whether outdoor play activities positively influence attention span. The conducted research and its analysis led to the conclusion that purposefully selected play activities and their implementation in outdoor activities contribute positively to the attention span of children. The scope of the qualification paper is 40 pages, including 3 tables and 4 images, with a total of 34 literature sources used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectUzmanība
dc.subjectUzmanības noturība
dc.subjectRotaļa
dc.subjectĀra nodarbības
dc.subjectPirmsskola
dc.title3-4 gadīgu bērnu uzmanības noturības sekmēšana āra rotaļnodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeFostering the Attention Span of 3-4 Year Old Preschoolers in Outdoor Play Activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record