dc.contributor.advisor | Freiberga, Inese | |
dc.contributor.author | Koķe, Oksana | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:27Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98667 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67824 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: lasītprasmes apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs 5 - 6 gadu vecumā. Darba autore: Oksana Koķe Darba mērķis: izpētīt teorētiski un empīriski pārbaudīt lasītprasmes apguves sekmēšanu rotaļās un spēlēs 5 - 6 gadu vecumā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: teorētiskā un empīriskā pētījuma. Darba teorētiskajā daļā tiek apkopotas atziņas par lasītprasmi, lasītprasmes apgūšanas pedagoģiskās metodes, dots 5 - 6 gadus veca bērna attīstības psiholoģiskais raksturojums, apkopotas atziņas par rotaļām un spēlēm un to izmantošanas iespējām lasītprasmes apguves veicināšanā. Pētījuma empīriskajā daļā tiek aprakstīta pedagoģiskā izmēģinājuma gaita, izmantoto metožu un bāzes raksturojums, aprobētās rotaļas un spēles, uzrādīti pētījuma rezultāti, izdarīti secinājumi un izstrādāti ieteikumi. Pētījuma rezultāti liecina, ka atbilstošu rotaļu un spēļu izmantošana pedagoģiskajā procesā sekmē lasītprasmes apguvi 5 - 6 gadu vecumā. Atslēgas vārdi: lasītprasmes apguve, 5- 6 gadus vecs bērns, rotaļas, spēles, pirmsskola. Kvalifikācijas darba apjoms: 71 lappuse, 30 attēli, 4 tabulas, 85 izmantotās literatūras un informācijas avoti, 8 pielikumi. | |
dc.description.abstract | The theme of the qualification paper: promotion of literacy acquisition in play and games at the age of 5 - 6 years. Author: Oksana Koķe The objective of the paper: to investigate theoretically and empirically verify the promotion of literacy learning in play and games at the age of 5 - 6 years. The qualification paper consists of two parts: theoretical and an empirical researches. The theoretical part of the paper summarizes knowledge about literacy, pedagogical methods of literacy acquisition, are given the psychological characteristics of the development of a 5 - 6 year old child, collected information about games and play and the possibilities of their use in the promotion of literacy. The empirical part of the study describes the course of the pedagogical experiment, the characteristics of the used methods and base, the approved plays and games, the results of the study are presented, conclusions are drawn, and recommendations are developed. The results of the study show that the use of appropriate plays and games in the pedagogical process contributes to the acquisition of literacy at the age of 5 - 6 years. Key words: literacy acquisition, 5-6 year old child, play, games, preschool. Scope of qualification work: 71 pages, 30 images, 4 tables, 85 sources of literature and information used, 8 attachments. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | lasītprasmes apguve | |
dc.subject | 5- 6 gadus vecs bērns | |
dc.subject | rotaļas | |
dc.subject | spēles | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | Lasītprasmes apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs 5 - 6 gadu vecumā | |
dc.title.alternative | Promotion of literacy acquisition in play and games at the age of 5 - 6 years | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |