Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorBlūzmane, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:28Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98682
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67832
dc.description.abstractAutora vārds, uzvārds – Laura Blūzmane. Darba nosaukums - Sociālā adaptācija pirmsskolā. Darba mērķis - identificēt un analizēt galvenos faktorus un apstākļus, kuri ietekmē jaunākā vecuma bērnu sociālo adaptāciju un izstrādāt ieteikumus adaptācijas procesa pilnveidošanai pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījums sastāv no divām nodaļām. Teorētiskā nodaļā ir apskatīta sociālās adaptācijas būtība, bērnu attīstības stadiju teorijas, sociālās adaptācijas organizēšana un risinājumi, kā pilnveidot adaptācijas procesu. Empīriskajā nodaļā ir veikts novērojums, kā arī vecāku anketēšana, lai novērtētu pirmsskolas izglītības iestādes “X” bērnu adaptācijas līmeni. Galvenie pētījuma rezultāti ir tajā, ka sociālās adaptācijas process ir ļoti svarīgs, un jo vairāk tajā iesaista vecākus, jo tas ir sekmīgāks. Kvalifikācijas darba apjoms ir 29 lpp., tajā iekļauti 5 tabulas, 2 attēli, 22 bibliogrāfiskās satura vienības un pievienoti 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, bērni, vecāki, sociālā adaptācija, iestāde.
dc.description.abstractAuthor's name, surname – Laura Blūzmane. Title of the work - Social Adaptation in Preschool. Purpose of the work - to identify and analyse the main factors and conditions that influence the social adaptation of young children and to develop recommendations for improving the adaptation process in preschool education institutions. The study consists of two sections. The theoretical section examines the essence of social adaptation, theories of children's developmental stages, the organization of social adaptation, and solutions to improve the adaptation process. In the empirical section, observations and parent surveys are conducted to evaluate the adaptation level of children at preschool education institution “X”. The main findings of the study are that the process of social adaptation is very important, and the more parents are involved, the more successful it is. The volume of the qualification work is 29 pages, including 5 tables, 2 figures, 22 bibliographic content units, and 5 appendices. Keywords: preschool, children, parents, social adaptation, institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectBērni
dc.subjectVecāki
dc.subjectSociālā adaptācija
dc.subjectIestāde
dc.titleSociālā adaptācija pirmsskolā
dc.title.alternativeSocial adaptation in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record