• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Didaktiskā rotaļa 5-6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšanai

Thumbnail
View/Open
299-98689-Freimane_Laila_lf21036.pdf (1.006Mb)
Author
Freimane, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu “Didaktiskā rotaļa 5-6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšanai ”. Pētījuma aktualitāti noteica tas, ka arvien vairāk bērnu pielāgojas mūsdienu pārāk tehnoloģijām pārpildīto sabiedrību, tādā veidā radot sev grūtības ar valodas sekmīgu apguvi. Darba mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt 5-6 gadus vecu bērnu valodas apguves sekmēšanu didaktiskajās rotaļās. Kvalifikācijas darba pētījumu veido divas daļas – teorētiskā un empīriskā. Teorētiskajā daļā tiek analizēta dažādu autoru literatūras par pētāmo jautājumu, runas un valodas attīstību konkrētajā vecumposmā, vārdu krājuma sekmēšanas iespējām. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums kā didaktiskās rotaļas iekļaujams pedagoģiskajā procesā, lai tās sekmētu bērnu vārdu krājumu. Pētījuma laikā novēroti bērni, veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti, izdarīti secinājumi. Darba autore izstrādājusi ieteikumus vecākiem un pedagogiem, bērnu vārdu krājuma sekmēšanai. Atslēgas vārdi: vārdu krājums, didaktiskās rotaļas, 5 – 6 gadīgi bērni. Kvalifikācijas darba apjoms: 39 lpp, 2 nodaļas, 4 tabulas, 4 attēli, 6 pielikumi, 19 izmantoti avoti un literatūra.
 
The qualification work was developed on the topic “Didactic play to encourage vocabulary acquisition in 5 – 6 year old children”. The relevance of the research was that more and more childrens are adapting to today`s overcrowded society thus creating difficulties for themselves in successfully the language. The aim of the work is: to theoretically study and practically check the promotions of language for children age 5 – 6 in didactic play. The study consists of two parts - theoretical and empirical. Theory: analyses the literature of different authors on the development of subject and language at a particular age stage, vocabulary promotion possibilities. In the empirical part a study is carried out as didactic games should be includes in the pedagogical process in order to promote children`s vocabulary. Children have been observed during study, pedagogical testing has been performed the result obtained have been collected and analysed, conclusions have been drawn. Key words: vocabulary, didactic games, 5 – 6 years old Content: 39 pages, 2 chapters, 4 tables, 4 pictures, 6 annexes, 19 sources of information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67834
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV