Eksperimenti dabā izziņas intereses sekmēšanai 3. pirmsskolas izglītības posmā
Author
Jēkabsone, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā ” Eksperimenti dabā izziņas intereses sekmēšanai 3.pirmsskolas izglītības posmā “, darba autore Evita Jēkabsone aktualizējusi mērķi, kas veido bērnam izziņas interesi par dabu un eksperimentiem dabā. Kvalifikācijas darbā tiek analizēta literatūra un dokumenti par “izziņas interesi.” Tiek pētīta liteartūra par izziņas interesi- kā arī 3.pirmsskolas izglītības posma bērnu ieinteresētība eksperimentos, lai sekmētu iziņas intereses attīstību. Pētījuma metodes: teorētiskās, literatūras un dokumentu analīze, pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Pētījuma ietvaros tika izveidota izziņas intereses sekmēšanas metodes, eksperimentu veikšana dabā, lai sekmētu izziņas interesi 3.pirmsskolas izglītības posmā. Atslēgas vārdi: izziņa, izziņas interese, izziņas intereses sekmēšana, eksperimenti dabā mācību metodes. Darba apjoms: 50 lappuse, 5. tabulas, 6 attēli. In the qualification work "Experiments in nature for the promotion of cognitive interest in the 3rd stage of preschool education", the author of the work Evita Jēkabsone actualized the goal that creates a child's cognitive interest in nature and experiments in nature. The qualification work analyzes literature and documents on "cognitive interest." The literature on cognitive interest is studied, as well as the interest of children of the 3rd preschool education stage in experiments in order to promote the development of cognitive interest. Research methods: theoretical, literature and document analysis, pedagogical observation, pedagogical trial activity. Within the framework of the research, methods of promoting cognitive interest were created, conducting experiments in nature to promote cognitive interest in the 3rd preschool education stage. Key words: cognition, cognitive interest, promotion of cognitive interest, experiments in nature, teaching methods. Work volume: 50 pages, 5 tables, 6 images.