3-4 gadīgu bērnu matemātikas apguves sekmēšana āra vidē
Author
Lazdiņa, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Gita Lazdiņa Darba nosaukums: 3-4 gadīgu bērnu matemātikas apguves sekmēšana āra vidē Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt matemātikas apguves sekmēšanu āra vidē 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījumā izstrādāti kritēriji bērnu matemātikas apgūšanai konkrēti, skaitīšanas un cipara pazīšanas prasmju novērtēšanai. Izstrādātas arī 4 aktivitātes konkrēto matemātikas kompetenču sekmēšanai āra vidē un veikta praktiskā darbība tās aktivizējot. Iegūtie rezultāti ļāva secināt, ka āra vidē iespējams sekmēt matemātikas kompetences skaitīšanas un ciparu pazīšanas prasmes. Darbs sastāv no 43.lappusēm, 10.attēliem, 5.tabulām, 31.bibliogrāfiskas vienības, 2.pielikumiem. Atslēgas vārdi: matemātikas apguve, 3-4 gadus veci bērni, āra vide, sekmēšana, aktivitātes. Author of the work: Gita Lazdiņa Job title: Promoting mathematics learning of 3-4 year old children in an outdoor environment. The purpose of the work: to theoretically explore and practically study the promotion of mathematics learning in an outdoor environment for 3 – 4 year old children. The research developed criteria for childrens learning of mathematics, specifically, for the assessment of counting and number recognition skills. Four activities for the promotion of the specific mathematical competences in the outdoor environment have also beena carried out to activate them. The obtained results made it possible to conclude that it is possible to promote mathematical competence in countig and number recognition skills in an outdoor environment. The works consists of 43 pages, 10 pictures, 5 tables, 31 bibliographic items, 2 appendices. Key words: learning mathematics, 3 – 4 –year- old children, outdoor environment, promotion, activities.