Dabaszinātņu mācību jomas sekmēšana 5 - 6 gadus veciem bērniem āra vidē
Author
Āboliņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Liene Āboliņā Bakalaura darba temats:Dabaszinātņu mācību jomas sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem āra vidē. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un izzināt dabaszinātņu jomu sekmēšanu 5 – 6 gadus veciem bērniem āra vidē. Bakalaura darbu veido ievads, divas galvenās nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantoto avotu saraksts un pielikumi. Teorētiskajā pētījumā apkopotas pedagoģijas autoru atziņas par dabaszinātņu mācību jomu un tās sekmēšanas iespējām 5 – 6 gadus veciem bērniem āra vidē, kā arī analizēts bērnu vecumposms. Pētījuma daļā raksturotas un pamatotas pētījumā izmantotās metodes, veikts novērojums un uz novērojuma rezultātiem balstīta praktiskā bērnu darbības organizēšana dabaszinātņu jomas sekmēšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem āra vidē, sniegti ieteikumi dabaszinātņu un citu mācību jomu sekmēšanai. Bakalaura darbā izmantoti 43 literatūras avots, 19 attēli, 4 tabulas. Atslēgas vārdi:daba, vērošana, āra nodarbība. Author: LieneĀboliņa Bachelor's Thesis Topic: The Promotion of the Science Education for 5-6-Year-Old in the Outdoor Environment. Research Objective: Toanalyzeand research theoretically the promotion of the science education in the outdoor environment for 5-6-year-old children. The bachelor's thesis consists of an introduction, two main chapters with subsections, conclusions, a list of used sources, and attachments. In the theoretical research, pedagogical insights regarding the science education domain and its promotion possibilities for 5-6-year-old children in the outdoor environment are summarized. The research also includes an analysis of the specific age group. The research section describes and justifies the methods used in the study, conducts observations, and organizes practical activities for the promotion of science education in the outdoor environment for 5-6-year-old children based on the results of the observations. Recommendations for promoting of the science education and other academic areas are provided. The bachelor's thesis references 43 literature sources, 19 images, 4 tables. Keywords: nature, observation, outdoor activities.