Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorUndraite, Lauma Sinita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:34Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98751
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67862
dc.description.abstractDarba zinātniskā vadītāja: Docente, Dr.paed. Inese Freiberga Darba temats: Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt adaptācijas sekmēšanu 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma hipotēze: Adaptācija noritēs veiksmīgi, ja pedagoģiskajā procesā iesaistīsies abas puses, pedagogs un vecāku atbalsts adaptācijas laikā. Izmantojot rotaļu pedagoģiskajā procesā veicināt bērnu adaptāciju veiksmīgi. Darba 1.daļā balstoties uz autoru darbiem skaidro adaptācijas jēdzienu, sekmīgu sadarbību ar vecākiem un pedagogiem, kā arī adaptācijai un sadarbībai veiksmīgas darbības. Darba 2.daļā veicu empīrisko pētījumu, kurā tika izvirzīti kritēriji no teorijas, lai veicinātu bērnu adaptāciju. Veic bērnu novērošanu adaptācijas sākumā un beigās, apkopo iegūtos datus, veic secinājumus. Iekļaujot darbības ikdienā, lai noritētu veiksmīga adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: Darbs sastāv no 38 lpp, tajā iekļautas 4 tabulas un 3 attēli. Izmantoti 15 literatūras avoti. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, adaptācija, sadarbība, rotaļa, pedagogi, vecāki
dc.description.abstractScientific superior: Docent, Dr.paed. Inese Freiberga Title of the work: Facilitation of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution Aim of the work: To learn theoretically and practically the promotion of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution Hypothesis of the research: The adaptation will be successful if both parties, the teacher and the support of the parents during the adaptation, are involved in the pedagogical process. Using play in the pedagogical process to promote children’s adaptation successfully. Part 1 of the work explains the concept of adaptation, successful cooperation with parents and teachers, as well as successful actions for adaptation and cooperation, based on the works of the authors In the 2nd part of the thesis, I conducted an empirical study in which criteria from the theory were put forward to promote children's adaptation. Observes children at the beginning and end of adaptation, collects the obtained data, draws conclusions. Including activities in everyday life for successful adaptation in a preschool educational institution. The paper consists: The work consists of 38 pages, it includes 4 tables and 3 images. 15 literature sources are used. 3 appendices are attached to the work. Key words: preschool, adaptation, cooperation, play, teachers, parents
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectadaptācija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpedgogi
dc.titleAdaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeFacilitation of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record