dc.contributor.advisor | Freiberga, Inese | |
dc.contributor.author | Undraite, Lauma Sinita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:34Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98751 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67862 | |
dc.description.abstract | Darba zinātniskā vadītāja: Docente, Dr.paed. Inese Freiberga Darba temats: Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt adaptācijas sekmēšanu 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma hipotēze: Adaptācija noritēs veiksmīgi, ja pedagoģiskajā procesā iesaistīsies abas puses, pedagogs un vecāku atbalsts adaptācijas laikā. Izmantojot rotaļu pedagoģiskajā procesā veicināt bērnu adaptāciju veiksmīgi. Darba 1.daļā balstoties uz autoru darbiem skaidro adaptācijas jēdzienu, sekmīgu sadarbību ar vecākiem un pedagogiem, kā arī adaptācijai un sadarbībai veiksmīgas darbības. Darba 2.daļā veicu empīrisko pētījumu, kurā tika izvirzīti kritēriji no teorijas, lai veicinātu bērnu adaptāciju. Veic bērnu novērošanu adaptācijas sākumā un beigās, apkopo iegūtos datus, veic secinājumus. Iekļaujot darbības ikdienā, lai noritētu veiksmīga adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: Darbs sastāv no 38 lpp, tajā iekļautas 4 tabulas un 3 attēli. Izmantoti 15 literatūras avoti. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, adaptācija, sadarbība, rotaļa, pedagogi, vecāki | |
dc.description.abstract | Scientific superior: Docent, Dr.paed. Inese Freiberga Title of the work: Facilitation of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution Aim of the work: To learn theoretically and practically the promotion of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution Hypothesis of the research: The adaptation will be successful if both parties, the teacher and the support of the parents during the adaptation, are involved in the pedagogical process. Using play in the pedagogical process to promote children’s adaptation successfully. Part 1 of the work explains the concept of adaptation, successful cooperation with parents and teachers, as well as successful actions for adaptation and cooperation, based on the works of the authors In the 2nd part of the thesis, I conducted an empirical study in which criteria from the theory were put forward to promote children's adaptation. Observes children at the beginning and end of adaptation, collects the obtained data, draws conclusions. Including activities in everyday life for successful adaptation in a preschool educational institution. The paper consists: The work consists of 38 pages, it includes 4 tables and 3 images. 15 literature sources are used. 3 appendices are attached to the work. Key words: preschool, adaptation, cooperation, play, teachers, parents | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | adaptācija | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | rotaļa | |
dc.subject | pedgogi | |
dc.title | Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Facilitation of adaptation at the age of 2-3 years in a preschool educational institution | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |