Показать сокращенную информацию
1.klases skolēnu lasītprasmes pilnveidošana, izmantojot latviešu tautas pasakas
dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | |
dc.contributor.author | Vēvere, Santa | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:41Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98881 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67906 | |
dc.description.abstract | Darba autore ir Santa Vēvere. Bakalaura darba tēma: 1.klases skolēnu lasītprasmes pilnveidošana, izmantojot latviešu tautas pasakas. Pētījuma mērķis: izzināt, kā pilnveidot 1. klases skolēnu lasītprasmi, izmantojot latviešu tautas pasakas. Teorētiskajā daļā tika skaidrota lasītprasmes būtība un tās definējums, analizēts 1.klases skolēnu attīstības raksturojums pētāmās problēmas kontekstā, kā arī apkopoti lasītprasmes sasniedzamie rezultāti normatīvajos dokumentos. Empīriskajā daļā tika veikts pedagoģiskais novērojums un izmēģinājuma darbības metodes. Pētījuma laikā tika atklāts pētījuma jautājums: kā, izmantojot latviešu tautas pasakas, pilnveidot 1. klases skolēnu lasītprasmi. Bakalaura darba apjoms: 76 lappuses. Darbā izmantoti 10 attēli, 12 tabulas. Darbs ietver 27 literatūras avotus un 16 pielikumus. Atslēgas vārdi: sākumskola, 1.klase, lasītprasme, latviešu tautas pasakas. Bakalaura darbs varētu būt saistošs pedagogiem, kuru interešu lokā ir lasītprasmes pilnveidošana. | |
dc.description.abstract | The author of the work is Santa Vēvere. Bachelor's work subject: Development of 1st-grade primary school students' reading skills by using Latvian folk tales. The aim of the study: explore, how to improve the reading skills of 1st-grade primary school student`s by using Latvian folk tales. The theoretical part were explained the essence of literacy and its definition, analyzed the characteristics of the development of 1st grade primary school students in the context of the researched problem, summarized the achievable results of literacy in regulatory documents. The empirical part were done pedagogical observation and trial operation methods. During the research, the research question was revealed: how to improve the reading skills of 1st-grade primary school student`s by using Latvian folk tales. Length of bachelor's paper: 76 pages. It depicts 10 images, 12 tables, includes 27 literature sources and 16 attachments. Key words: primary school, 1-st grade, reading, Latvian folk tales. The bachelor's thesis could be interest to teachers whose interests include improving reading skills. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sākumskola | |
dc.subject | 1.klase | |
dc.subject | lasītprasme | |
dc.subject | latviešu tautas pasakas | |
dc.title | 1.klases skolēnu lasītprasmes pilnveidošana, izmantojot latviešu tautas pasakas | |
dc.title.alternative | Development of 1st-grade primary school students' reading skills by using Latvian folk tales | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.