Radošās darbības sekmēšana tehnoloģiju mācību jomā pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Dvinska, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Radošās darbības sekmēšana tehnoloģiju mācību jomā pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: izpētīt radošās darbības sekmēšanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma rezultāti: atbildot uz izvirzīto pētījuma jautājumu „Kā sekmēt radošas darbības pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem?”, pētījuma rezultāti rāda, ka pirmsskolas izglītības iestādē X, lai sekmētu radošās darbības pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem, ir nepieciešams vairāk attīstīt izstrādātību, izteiksmību un elastību. Kvalifikācijas darbs izstrādāts uz 35 lpp, tas ietver 3 attēlus, 4 tabulas, izmantoti 52 literatūras avoti, no tiem 42 angļu un 1 krievu valodā. Pievienoti 3 pielikumi. The topic of the work: Promotion of creative activity in the field of technology in preschool for 5-6 yrs. children. The purpose of the work: to investigate the possibilities of promoting creative activity in the field of technology learning in preschool for 5-6-year-old children. Research results: in response to the proposed research question „How to promote creative activities in preschool for 5-6-year-old children?”, the research results show that in preschool educational institution X, in order to promote creative activities in preschool for 5-6-year-old children, it is necessary to develop creativity, expressiveness and flexibility. The qualification work is developed on 35 pages, it includes 3 pictures, 4 tables, 52 literary sources are used, of which 42 are in English and 1 in Russian. Added 3 attachments.