Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorMinajeva, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:45Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98921
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67928
dc.description.abstractDarba autore: LU pirmā līmeņa studiju programmas ”Pirmskolas skolotājis” Tatjana Minajeva Kvalifikācijas darba tēma: Numicon pieeja matemātisko prasmju veicināšanā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt kā Numicon pieeja veicina matemātiskās priasmes 4-5 gadus veciem bērniem. Teoretiskā daļa: Izpētīti dažādu pedagogu un psihologu uzskati un skaidrojumi par Numicon multisensorās pieejas būtību un raksturojumu un matemātiko prasmju veicināšanu. Empiriskajā daļā: Tika aprobētas un piedāvātas aktivitātes Numicon pieejā matemātisko prasmju veidošanā 4-5 gadus veciem bērniem, novērtējot bērnu matemātisko priekšstatu līmeni saskaņā ar izvirzītajiem kritērijiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no teoretiskās un empīriskās daļas. Darbs satur 8 attēlus, 3 tabulas, 5 pielikumus. Darba apjoms 37 lpp. Darba atslēgas vārdi: Numicon pieeja, matemātika, pirmskola.
dc.description.abstractThe autho of the qualification paper: Tatjana Minajeva, Latvian University, first-level study program ”Preschool Teacher”. The theme of the qualification paper: Numicon approach to promoting mathematical skills in children 4-5 years old. The aim of the study: Theoretically and practically explore how the Numicon approach promotes mathematical priasms in 4-5 year olds. In the theoretical part: The views and explanations of various educators and psychologists on the nature and characteristics of Numicon's multisensory approach and the promotion of mathematical skills have been studied. In the empirical part: Activities were approbated and offered in the Numicon approach to the formation of mathematical skills in children 4-5 years old, assessing the level of mathematical perceptions of children according to the set criteria. The qualification work consist of a theoretic and empirical part. The work contains 8 images, 3 tables, 5 attachments. Scope of work is 37 pages. Keywords: Numicon approach, mathematics, pre-school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectNumicon
dc.subjectPiirmskola
dc.subjectMatemātika
dc.subjectNumicon pieeja
dc.titleNumicon pieeja matemātisko prasmju veicināšanā 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeNumicon's approach in teaching mathematical skills to 4-5 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record