Didaktiskās spēles izmantošana stāstīt prasmju veicināšanai 4-5 gadus veciem bērniem
Author
Petrova, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Natālija Petrova Darba nosaukums: Didaktiskās spēles izmantošana stāstīt prasmju veicināšanai 4-5 gadus veciem bērniem Darba mērķis: Didaktiskā spēle kā līdzeklis 4-5 gadus vecu bērnu stāstīt prasmes veicināšanai. Darba teorētiskā daļā. Pirmajā daļā tika analizētas pedagoģijas un psiholoģijas autoru, Serbe S., Miltiņa I., Anspoka Z., Enģele Z. un Tauriņa A., atziņas par bērnu stāstīt prasmēm un to attīstīšanas iespējām un veidots 4-5 gadus vecu bērnu runas un valodas raksturojums. Darba praktiskajā daļā. Tika veikts empīriskais pētījums, kurš sevī iekļāva pedagoģisko novērojumu un bērnu stāstīt prasmju novērtēšanu, pēc kuras tika veikta pedagoģiskā darbība, pielietojot didaktiskās spēles bērnu vārdu krājuma papildināšanai un stāstīt prasmju attīstīšanai. Darbs sastāv no: 41 lpp., 18 tabulām, 25 izmantotiem literatūras avotiem un 29 pielikumiem. Atslēgas vārdi: bērni, stāstīt prasmes, vārdu krājums, atstāstījums, didaktiskās spēles. Author of the work: Natalija Petrova Title of work: The usage of didactic games aimed at 4-5 year children for developing storytelling skills. The purpose of the work: Didactic game as a method for 4-5 year old children for developing storytelling skills. Theoretical part. The first part the research by the authors of pedagogy and psychology Serbe S., Miltiņa I., Anspoka Z., EnĢele Z. and Tauriņa A., was made, as well as, the characteristics of the speech and language of 4-5 year old children were developed. Practical part. he empirical part of the work includes pedagogical observation and assessment of children's storytelling skills, based on which the pedagogical activity was done using didactic games for children's vocabulary and storytelling skills development. The work consists of: 41 pages, 18 tables, 25 used literature sources and 29 appendices. Key words: children, telling skills, vocabulary, retelling, didactic games.