Mārketinga stratēģijas izstrādāšana interneta veikalam „www.thestore.lv”.
Author
Skulme, Ronalds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Pieaugot konkurencei mārketinga stratēģija kļūst arvien svarīgāka katra uzņēmuma sastāvdaļa. Bez efektīvas mārketinga stratēģijas mūsdienās neviens uzņēmums nevar pastāvēt sekmīgi ilgtermiņā. Interneta veikalam www.thestore.lv līdz šim nav tikusi izstrādāta mārketinga stratēģija, līdz ar to autors uzskata, ka bez mārketinga stratēģijas šis interneta veikals nespēs sekmīgi darboties ilgtermiņā.
Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju izstrādāšanu, sekundāro statistisko datu analīzi, analītiski un loģiski konstruktīvo datu analīzi, izstrādāt atbilstošu mārketinga stratēģiju interneta veikalam www.thestore.lv.
Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā autors izpētīja teorētisko materiālu par mārketinga stratēģijas plānošanas procesu un mārketinga stratēģijas izstrādāšanas procesu, kā arī salīdzināja dažādu autoru viedokļus par tiem un izdarīja secinājumus. Otrajā darba daļā autors veica interneta veikala www.thestore.lv vides analīzi. Trešajā darba daļā autors balstoties uz pirmās nodaļas teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju plānošanas un izstrādāšanas procesu, kā arī balsoties uz otrās darba daļas iegūto informāciju par uzņēmuma www.thestore.lv vidi, izstrādāja atbilstošu mārketinga stratēģiju interneta veikalam www.thestore.lv.
Maģistra darba sastāv no 82 lapaspusēm, 17 attēliem, 15 tabulām, 5 formulām un 7 pielikumiem. Darbā izmantoti 42 informācijas avoti. In an increasingly competitive environment marketing strategy is becoming more and more important part of each company. Without an effective marketing strategy companies cannot be successful in a long term period. The online store www.thestore.lv does not have any marketing strategy developed. The author believes that without the marketing strategy this internet shop will not be able to function successfully in a long term period.
The aim of the master’s thesis is to develop an appropriate marketing strategy for the online store www.thestore.lv based on theories of the marketing strategy development process, secondary statistical data analysis, analytical and logical structural data analysis.
The master’s thesis consists of three sections. In the first chapter the author studied the theoretical material on marketing strategy planning process and marketing strategy development process, as well as compared different authors' opinions and drew conclusions. In the second part of the work, the author carried out the online store www.thestore.lv environmental analysis. In the third chapter based on the information from the chapter’s one and two, author developed the marketing strategy for the online store www.thestore.lv.
The master’s thesis is based on 42 information sources. For information visualization author used 15 tables, 17 images, 5 formulas and 7 appendices. This work consists of 82 pages.