Brīvdabas pedagoģijas izmantošana matemātikas prasmju attīstīšanā 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Tarasova, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā Brīvdabas pedagoģijas izmantošana matemātikas prasmju attīstīšanā 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, šī darba autore Linda Tarasova izmantojusi brīvdabas pedagoģiju matemātikas prasmju attīstīšanai un iespējamos risinājumus tā realizēšanai. Bakalaura darba mērķis ir izveidot un pārbaudīt metodiku matemātisko prasmju attīstīšanai 3-4 gadus veciem bērniem brīvdabas pedagoģijā. Pētījumā ir izmantotas tādas metodes kā: zinātniskās literatūras un avotu analīze, pedagoģiskā novērošana, bērnu darbu analīze, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Pētījuma ietvaros tika aprobētas metodes, kas tika pielietotas 3 – 4 gadus vecu bērnu matemātikas prasmju apguvē brīvā dabā, apgūstot vairākus izvirzītus sasniedzamos rezultātus. Darbā ir 53.lpp, 36 attēli, 4 tabulas, 6 diagrammas un bibliogrāfiskajā sarakstā iekļautas 32 vienības. In her bachelor's thesis, Linda Tarasova explored the utilization of outdoor pedagogy to enhance mathematical skills among 3- to 4-year-old children in a preschool setting. The primary objective of the thesis was to formulate and assess a methodology aimed at fostering mathematical proficiency within the context of outdoor pedagogy. The research employed various methods, including the analysis of scientific literature and sources, pedagogical observation, analysis of children's works, and pedagogical trial activities. Within this framework, a systematic pedagogical solution was developed and implemented to facilitate the learning of mathematical skills among 3- to 4-year-old children, aiming to achieve multiple feasible outcomes. The thesis, spanning 53 pages, incorporates 36 illustrations, four tables, six diagrams, and a bibliographic list comprising 32 references.