Dabas materiālu izmantošana 3 – 4 gadu vecu bērnu valodas un runas attīstībā
Author
Briede, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Iveta
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācija darba tēma: “Dabas materiālu izmantošana 3 – 4 gadu vecu bērnu valodas un runas attīstībā” Darba autore: Ineta Lūciņa Darba mērķis – teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt dabas materiālu izmantošanas nozīmi 3 – 4 gadu vecu bērnu valodas un runas attīstības sekmēšanai. Empīriskā pētījuma gaitā – tika novērota 3 – 4 gadu vecu bērnu runas un valodas attīstības sekmēšana izmantojot dabas materiālus. Pētījuma sākumā tika novērots bērna runas un valodas attīstības līmenis, bet pētījuma otrā daļā bērniem nodarbības mēneša laikā tika veiktas āra vidē. Pēc tam tika analizēti rezultāti kā nodarbības āra vidē uzlaboja bērna runas un valodas attīstību. Kvalifikācijas darbs sastāv no - 36 lpp. Darbā izmantotas 3 tabulas, 10 attēli, 1.pielikums un ietverti bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: RUNA, VALODA, DABAS MATERIĀLI, ATTĪSTĪBA Qualification work topic: “Using natural materials in language and speech development of 3 – 4 year old children” Author of the work: Ineta Lucina The aim of the work: is to theoretically verify the importance of using natural materials for promoting the language and speech development of 3 – 4 year old children. In the course of the empirical research – the promotion of the speech and language development of 3 – 4 year old children using natural materials was observed. At the beginning of the study, the childs speech and language development level was observed, but in the second part of the study, the children were taught in an outdoor environment for a month. After that, the results were analyzed as the lessons in the outdoor environment improved the childs speech and language development. The qualification work consists of – 36 page. The work uses 3 tables, 10 pictures, appendix 1 and includes bibliographic sources. Keywords: SPEECH, LANGUAGE, NATURAL MATERIALS, DEVELOPMENT