Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorTreilība, Relda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:48Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98964
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67952
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja efektīva darbība pedagoga labizjūtas veicināšanai. Darba autore: Relda Treilība Motivācija un labizjūta ir svarīgākie faktori, lai darbinieks izjustu apmierinātību savā darbā, neskatoties uz nozari vai darba pozīciju. Tas ir nepieciešams pamats produktīviem darbiniekiem kā arī panākumu pilnai darba vietai. Šo iemeslu dēl labizjūta tika izvelētā kā projektā tēmā. Pētījumā tika analizētas sekojošas tēmas; •Vadības stili un funkcijas •Motivācija un labizjūta •Veidi kā uzlabot labizjūtu un motivāciju, lai nodrošinātu pozitīvu mijiedarbību pedagogiem un bērniem. Empīriskā daļa sastāv no anketām, intervijas un nodarbību novērošanas. Pētījumā tika secināts, ka lai nonāktu pie pedagogu labizjūtas un motivācijas darba vietā, iestādes vadītājam jāsāk ar komunikāciju un lēmumi jāpieņem balstoties uz to, jo ne visi pedagogi piedzīvo labizjūtu un motivāciju vienādi. Izaugsmes iespējas un jaunu zināšanu iegūšana ir svarīgākie aspekti labizjūtas veicināšanai, tādēļ iestādes vadītajam būtu jāapsver iespējas piedāvāt papildus kursus, seminārus un supervīzijas pedagogiem. Tiek secināts, ka labizjūta darba vietā ir process. Lai nodrošinātu ilgtermiņa panākumus izglītības iestādē, sadarbība starp kolēģiem un svarīgākais mijiedarbībā ar bērniem, vadītājam ir pastāvīgi jāstrādā pie pedagogu labizjūtas veicināšanas. Atslēgas vārdi: pedagogu labizjūta, motivācija, komunikācija, efektīva vadība, sadarbība, mijiedarbība ar bērniem pirmsskolā.
dc.description.abstractTitle of bachelor thesis: effective actions by the pre-school director to promote the well-being of the teacher. Thesis author: Relda Treilība Motivation and wellbeing are the main factors of job satisfaction, no matter the industry or job function. This is the bedrock for productive employees and thus a well-functioning and successful educational institution. This is why this area of research was chosen. The following frameworks were included; •Leadership styles •Concepts about job satisfaction and motivation •Technics for increased job satisfaction and motivation to ensure better interactions between students and educators. The field research consisted of questionnaires, interview and observation of teachers interacting with the students. The research concluded that any decisions on how to increase job satisfaction and motivation in a workplace should be based on communication, since each employee might experience it differently. Continues opportunity of growth and learning has been proven to be crucial for job satisfaction and motivation, to incorporate these aspects into institutions workflow, it has been suggested that the head of the institution add additional classes, workshops and seminars for the staff. It is concluded that job satisfaction is an ongoing process that need continues communication to ensure long term success for the institution, cooperation between the colleagues and most importantly high quality of experience for the students when interacting with the teachers. The key words; job satisfaction among teachers, motivation, communication, effective leadership, cooperation, interaction with preschool students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpedagogu labizjūta
dc.subjectmotivācija
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectefektīva vadība
dc.subjectsadarbība
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes vadītāja efektīva darbība pedagoga labizjūtas veicināšanai
dc.title.alternativeEffective actions by the pre-school director to promote the well-being of the teacher
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию