3 - 4 gadus vecu bērnu emociju atpazīšanas veicināšana kustību rotaļās
Author
Bernere, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 3 – 4 gadus vecu bērnu emociju atpazīšanas veicināšana kustību rotaļās. Darba autore: Linda Bernere Darba apjoms: 42 lapaspuses, 4 tabulas, 12 attēli, secinājumi, priekšlikumi, 3 pielikumi, 24 literatūras avoti (17 latviešu valodā, 7 angļu valodā). Darbs sastāv no divām daļām: •teorētiskā daļa- teorētiskajā daļā tika pētīti un analizēti dažādi literatūras avoti par pirmsskolas bērnu emocijām, 3 – 4 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnībām un rotaļu nozīmi bērnu ikdienā; •Pētnieciskās daļa – tika veikts pētījums, lai noskaidrotu, kā 3 – 4 gadus veciem bērniem veicināt emociju atpazīšanu kustību rotaļās. Pētījums ietvaros tika veikta aptauja pedagogiem, kuri strādā ar 3 – 4 gadus veciem bērniem, lai noskaidrotu citu pedagogu viedokli un ikdienas darbu ar bērniem. Pētījumā piedalījās 10 ‘’X’’ bērni, 3 – 4 gadus veci. Pētījums un tā izvirzītie argumenti pierāda, ka kustību rotaļas spēj veicināt 3 – 4 gadus vecu bērnu emociju atpazīšanas veicināšanu. Darba mērķis: Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu emociju atpazīšanas veicināšanu, izmantojot kustību rotaļas. Tittle of the work: 3 – 4 year olds children promoting emotional recognition in motion play. Author of the work: Linda Bernere Amount of work: 42 pages, 4 tables, 12 pictures, conclusions, proposals, 3 attachments, 24 literature sources (17 in Latvian, 7 in English). Purpose of the work: The work consists of two parts: •theoretical part - in the theoretical part, various literature sources were studied and analyzed on the emotions of preschool children, age characteristics of 3 - 4-year-old children and the importance of play in children's everyday life; •research part - a study was conducted to find out how to promote recognition of emotions in movement games for 3-4 year old children. As part of the research, a survey was conducted for educators who work with 3 - 4-year-old children in order to find out the opinion of other educators and their daily work with children. 10 "X" group children, 3 - 4 years old, participated in the study. The research and the arguments presented prove that movement games are able to promote the recognition of emotions in 3 - 4-year-old children.