Iekšējās vides analīze un tās pilnveidošana uzņēmumā SIA "German Products Baltics"
Author
Štekels, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Iekšējās vides analīze un tās pilnveidošana uzņēmumā SIA „German Products Baltics””. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt uzņēmuma iekšējo vidi un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba temats ir aktuāls, jo katram uzņēmumam pirms sākt savu saimniecisko darbību vai kaut ko mainīt pašā uzņēmumā, ir jāapskata un jāsaprot, kas uzņēmumā ir labs un kas labi strādā, bet ko vajadzētu mainīt, tas ir, iekšējās vides izpētes veikšana. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām un trīspadsmit apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotiem un no diviem pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorētiskā informācija par iekšējo vidi, otrajā nodaļā seko uzņēmuma raksturojums un trešajā nodaļā „German Products Baltics” iekšējās vides raksturojums un izpēte. Darba apjoms ir 69 lapas, tajā iekļauti 21 attēls un 22 tabulas. Darbā izmantoti 36 literatūras avoti.
Atslēgvārdi – iekšējā vide, bērnu preces, tirdzniecība. The topic of the Bachelors work is „Internal environment analysis and its improvment in company Ltd „German Products Baltics””. The objective of Bachelors work is to explore and analyze the internal environment and to develop proposals for its improvement. Subject of the work is actual, because each company before starting its business or to change something in companies work, should understood the companies strength and weaknesses by analyzing internal environment. Bachelor work consists of an introduction, three chapters and thirteen subdivisions, conclusions, proposals, references and sources, and two appendices. The first chapter summarizes the theoretical information about the internal environment, the second section is about company itself and the third chapter of "German Products Baltics” internal environment. The amount of work is 69 pages, includes 21 image and 22 tables. The study uses 36 sources.
Keywords - internal environment, children's goods, merchandise.