dc.contributor.advisor | Klempere-Sipjagina, Agita | |
dc.contributor.author | Gončarova, Laila | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:50Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98996 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67964 | |
dc.description.abstract | Temats: Sadarbības prasmju attīstīšana 3-4 gadu veciem bērniem sižeta lomu rotaļas laikā āra vidē. Autors: Laila Gončarova Darba vadītājs: Mg.sc.edu. Agita Klempere-Sipjagina Darba apjoms: 42 lappuses, iekļauti 2 attēli, 12 tabulas, 22 literatūras ieguves avoti. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 3-4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas sižeta lomu rotaļā āra vidē. Darba autore veicot empīrisko pētījumu, pirmsskolas izglītības iestādē, 3 - 4 gadu vecu bērnu grupā (7 bērni), izveidoja individuālu grupas plānu sadarbības prasmju sekmēšanas iespēju atklāšanai. Novērotie rezultāti tika fiksēti un analizēti ar S.T.A.P. līmeņu palīdzību pēc vienotiem kritērijiem. Mērķis tika sasniegts un tika atklātas sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas 3 – 4 gadu veciem bērniem sižeta lomu rotaļās āra vidē. Atslēgas vārdi: sadarbība, vide, prasme, lomu rotaļas, saskarsme. | |
dc.description.abstract | Topic: Developing cooperation skills for 3–4-year-old children during role-playing outdoor environment. Author: Laila Goncharova Supervisor: Mg.sc.edu. Agita Klemper - Sipyagin Volume of the work: 42 pages, 2 pictures, 12 tables, 22 literature sources are included. The purpose of the work: to theoretically and practically learn the cooperation skills of 3–4- year-old children’s opportunities for facilitating plot role play in an outdoor environment. The author of the paper created an individual group plan for the discovery of opportunities for promoting cooperation skills in a group of 3-4-year-old children (7 children) in a pre-school educational institution. The observed results were recorded and analyzed with S.T.A.P. levels of assistance according to uniform criteria. The goal was achieved and the possibilities of promoting cooperation skills for 3-4-year-old children in role-playing games in an outdoor environment were discovered. Key words: cooperation, environment, skill, role play, interaction. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | vide | |
dc.subject | prasme | |
dc.subject | lomu rotaļas | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.title | Sadarbības prasmju attīstīšana 3-4 gadu veciem bērniem sižeta lomu rotaļas laikā āra vidē | |
dc.title.alternative | Development of collaboration skills for children aged 3-4 years during plot play in an outdoor environment | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |