Burtu apguves veicināšana 4 gadus veciem bērniem
Author
Kalniņa, Kintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors – Kintija Ķemlere Kvalifikācijas darba nosaukums – Burtu apguves veicināšana 4 gadus veciem bērniem. Darba mērķis – pētīt un analizēt burtu apguves metodes 4 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tiek pētīta un apkopota dažādu autoru teorētiskā literatūra par to, kas ir jāzina, jāmāk 4 gadus veciem bērniem, kas ir burtu apguve un kāpēc tas ir svarīgi un kādi ir 4 gadus veci bērni. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums par 4 gadus vecu bērnu burtu apguves metodēm. Darba autore izvēlējās dažādas mācību metodes - novērošana, anketēšana, bērnu zināšanu analizēšana. Apkopojot pētījuma rezultātus, darba autore secina, ka bērni burtus vislabāk apgūst caur 5 maņām - dzirdi, redzi, tausti, garšu, smaržu. Darbs sastāv no 39 lpp., darbā iekļautas 3 tabulas un 13 attēli. Darbam pievienoti 6 pielikumi un darba izstrādes laikā izmantoti 18 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskola, burtu apguve, 4 gadi, pedagoģiskais process. Author - Kintija Ķemlere Qualification work - Promoting letter learning for 4 year old children The goal of the qualification work: Explore and analyze ways to teach a four year old child letters In theoretical part is research and collected the theoretical literature of various authors on what 4 year old children need to know, learn, what is letter learning and why is it important and what 4 year old children are like. In empirical part a study was conducted on the letter learning methods for 4 year old children. The author of the work chooses different teaching methods – observation, questionnaires, analyzing children’s knowledge. Summarizing the results of the study, the author concludes that children learn letters through 5 senses – hearing, sight, touch, taste and smell. The qualification work consists of 39 pages, 13 pictures, 3 tables and 6 attachments have been added and 18 literature sources were used during the development of the work. Key words: Preschool, letter learning, 4 years old, pedagogical process.