• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
View/Open
299-99074-Baburina_Kristine_kn11024.pdf (626.4Kb)
Author
Baburina, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba nosaukums: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Kristīne Baburina. Darba vadītājs: Antra Randoha. Darba atslēgas vārdi: pirmsskolas, pedagogs, sadarbība, zīmēt darbībā, vizuālās spējas, attīstība. Darba uzdevums ir izpētīt teorētisko literatūru avotus, lai noskaidrotu zīmēšanas prasmju apguves iespējas pedagoģiskajā procesā, kā arī uzzināt kādas ir metodes tika pielietotas zīmēt darbības apguvei. Rakstot kvalifikācijas darbu tika uzstādīts jautājums: kā pedagoģiskajā procesā var veicināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguvi? Lai noskaidrotu izvirzīto mērķi un atbildētu uz kvalifikācijas darbam izvirzīto jautājumu, tika veikta zinātniskās literatūras izpēte par zīmēšanas prasmju apguves iespējām, kā arī pielietotas metodes, kas palīdzēja veicināt zīmēt prasmju apguvi pedagoģiskajā procesā ,kā arī veikts empīriskais pētījums. Balstoties pēc teorētiskās daļas tika aprakstītas tēlotājdarbība pirmsskolā, process un sadarbība, metodes tika analizētas pedagogu atziņas par tehnikām zīmēšanas prasmju apguvei, apskatīta ārzemju literatūra un veikti pētījumi. Empīriskā pētījuma ietvaros tika izmantotas šādas metodes: pedagoga darbības pētījums, novērojumi, statistisko datu apstrāde. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļa – vizuālā māksla pirmsskolā, kura tiek izdalīta četrās apakšnodaļās toties otrā nodaļa sastāv no – empīriskais pētījums , tiek raksturots, bērnu zīmēšanas prasmju invertējums pētījuma sākumā un beigās, izdalīts piecās apakšnodaļās. Kvalifikācijas darba noslēgumā tiek veikts atzinumi. Darba struktūra: anotācija latviešu valodā un angļu valodā, ievads, divas nodaļas, 9 apakšnodaļas, secinājumi, literatūras un avotu saraksts. Darba lapušu skaits – 34, darbs ietver – 5 tabulas, 6 attēlus, 30 izmantotās literatūras un avotu vienības.
 
Title of work: Possibilities of learning drawing skills of middle preschool children in the pedagogical process. Author of the work: Kristine Baburina. Supervisor: Antra Randoha. Keywords of the work: preschool, teacher, cooperation, drawing in action, visual abilities, development. The task of the thesis is to study the sources of theoretical literature in order to find out the possibilities of learning drawing skills in pedagogical process, as well as to find out what methods were used to learn the act of drawing. While writing the qualification work, the question was raised: how can the learning of drawing skills of children of middle preschool age be promoted in pedagogical process? In order to clarify the stated goal and answer the question raised for the qualification work, a study of the scientific literature was conducted on the possibilities of learning drawing skills, as well as applied methods that helped promote the learning of drawing skills in the pedagogical process, as well as an empirical study was conducted. Based on the theoretical part, preschool art, the process and cooperation were described, the methods were analyzed, the knowledge of teachers about techniques for learning drawing skills, foreign literature was reviewed and research was carried out. As part of the empirical research, the following methods were used: a study of the teacher’s activities, observations, statistical data processing. The qualification work consists of two parts. The first part of visual art in preschool, which is distributed in four subsections, however the second chapter consists of an empirical study, the evaluation of children’s drawing skills at the beginning and at the end of the study is characterized, divided into five subsections. Opinion is made at the end of the qualification work. Structure of the work: annotation in Latvian and English, introduction, two chapters, 9 subsections, conclusions, list of literature and sources attachments. The number of work pages – 34, tables–5, images – 6, – 30 references and source units.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67993
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV