Valodas un satura integrēta apguve pirmsskolā
Author
Liepiņa, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors un nosaukums: Eva Liepiņa, “Valodas un satura integrēta apguve pirmsskolā”. Darba mērķis – izpētīt vai ar integrētu pieeju latviešu valodas apguvē izmantojot matemātikas mācību jomu ir iespēja veicināt matemātikas mācību jomas apguvi 1. pirmsskolas izglītības posmā. Teorētiskajā daļā aprakstīta valodas un matemātikas mācību jomas integrēta apguve 1. pirmsskolas izglītības posmā. Empīriskajā daļā izstrādāts didaktiskais materiāls matemātikas apguvei un tas īstenots praksē. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 30 lpp, 1. attēla, 4. tabulām, izmantotas 37 bibliogrāfiskās vienības. Atslēgas vārdi: integrēta satura apguve, matemātikas mācību joma, 1. pirmsskolas izglītības posms, mazākumtautību izglītojamie. Qualification paper author and title: Eva Liepina, "Language and Content Integrated Learning in Early Childhood Education." The aim of the qualification paper is to explore whether the integrated approach in teaching Latvian language can enhance the acquisition of mathematical skills in the first stage of early childhood education. The theoretical part describes the language and mathematics integrated learning in the first stage of early childhood education. The empirical part involves the development of didactic materials for the acquisition of mathematical skills and their implementation in practice. The qualification paper consists of 30 pages, 1 image. 4 tables, The study used 37 bibliographic units. Keywords: integrated learning, mathematics education, first stage of early childhood education, minority students.