dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | |
dc.contributor.author | Rītiņa, Nikija Nikola | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:56Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99097 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68004 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba autores Nikijas Nikolas Rītiņas pētījuma “Pašvadītas mācīšanās sekmēšana latviešu valodas mācību stundās 2. klasē” mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt skolēnu pašvadītas mācīšanās iespējas latviešu valodas mācību stundās 2.klasē. Bakalaura darba ietvaros tiek teorētiski pētīts pašvadītas mācīšanās jēdziens, jaunākā skolas vecuma bērnu pašvadītas mācīšanās raksturojums, kā arī, pašvadītas mācīšanās 2.klasē sekmēšanas metodoloģija. Pētījuma uzdevumi - izzināt teorētiskās nostādnes par pašvadītu mācīšanos 2. klasē; sniegt pašvadītas mācīšanās 2. klasē sekmēšanas metodoloģiju; veikt empīrisko pētījumu par pašvadītas mācīšanās sekmēšanu 2. klasē; apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus. Bakalaura darba empīriskajā pētījuma daļā tiek izvirzīti pašvadītas mācīšanās kritēriji, pēc kuriem tiek veikta pedagoģiskā novērošana un izmēģinājuma darbība pašvadītas mācīšanās sekmēšanai. Empīriskajā pētījumā apstiprinās, ka uz pētījuma jautājumu ir atbildēts un darba mērķis ir sasniegts. Bakalaura darbs sastāv no 50 lappusēm, 2 tabulām, 2 attēliem, 32 avotiem latviešu, angļu un krievu valodā, pievienotiem 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, latviešu valoda, skolēns. | |
dc.description.abstract | The aim of the research of the author of the bachelor's thesis Nikijas Nikolas Rītiņas "Promoting self-directed learning in Latvian language lessons in the 2nd grade" is to theoretically and practically investigate the possibilities of students' self-directed learning in the Latvian language lessons in the 2nd grade. The concept of self-directed learning, the characteristics of self-directed learning of younger school-age children, as well as the methodology of promoting self-directed learning in the 2nd grade are theoretically studied within the framework of the bachelor thesis. Research tasks - to find out the theoretical principles of self-directed learning in the 2nd grade; to provide a methodology for promoting self-directed learning in the 2nd grade; to conduct an empirical study on the promotion of self-directed learning in the 2nd grade; summarize and analyze the obtained results, develop conclusions. In the empirical research part of the bachelor's thesis, the criteria of self-directed learning are set, according to which pedagogical observation and trial activities are carried out to promote self-directed learning. Empirical research will confirm that the research question has been answered and the aim of the work has been achieved. The bachelor's thesis consists of 50 pages, 2 tables, 2 images, 32 sources in Latvian, English and Russian, and 3 appendices. Keywords: self-directed learning, Latvian language, student. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | latviešu valoda | |
dc.subject | skolēns | |
dc.subject | skolotājs | |
dc.title | Pašvadītas mācīšanās sekmēšana latviešu valodas mācību stundās 2.klasē. | |
dc.title.alternative | Promoting self-directed learning in Latvian language lessons in the 2nd grade | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |