Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorLušņicka, Kristina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:59Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99138
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68022
dc.description.abstractDarba temats: Flanelogrāfa izmantošanas iespējas vārdu krājuma papildināšanai 3-4 gadu veciem bērniem Darba autors: Kristina Lušņicka Vadītājs: Dr.paed. Baiba Kaļķe Darba apjoms: Pētījuma mērķis: izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu vārda krājuma papildināšanas iespējas, izmantojot flanelogrāfu. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aprakstītas teorētiskās nostādnes par 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājumu, to attīstību un pilnveidošanas iespējām. Otrajā nodaļā ir aprakstīta flanelogrāfa nozīme un iespējas vārdu krājuma paplašināšanā. Trešajā nodaļā ir aprakstīta pedagoģisko situāciju modelēšana jeb piedāvāts aktivitāšu klāsts 3-4 gadu veciem bērniem vārdu krājuma paplašināšanai, izmantojot flanelogrāfu. Nodaļā minētās aktivitātes pētījuma ietvaros ir ieviestas ikdienā, lai veicinātu pozitīvu dinamiku bērnu attīstībā. Atslēgas vārdi: Flanelogrāfs, 3-4 gadus veci bērni, vārdu krājums  
dc.description.abstractThe topic of the work: Possibilities of using flannelograph for supplementing the vocabulary of 3-4-year-old children Author of the work: Kristina Lušņicka Manager: Dr. paed. Baiba Kaļķe Workload: The purpose of the study: to investigate the possibilities of supplementing the vocabulary of 3-4-year-old children using the flannelograph. The work consists of three chapters. The first chapter describes the theoretical principles of the vocabulary of 3-4-year-old children, their development and improvement. The second chapter describes the importance of the flannelograph and possibilities of it in expanding the vocabulary. The third chapter offers and describes a range of possible activities using the flannelograph for 3-4-year-old children to expand their vocabulary. The activities mentioned in the chapter within the framework of the study have been implemented on a daily basis in order to promote positive dynamics in the development of the children. Key words: Flannelograph, 3-4-year-old children, vocabulary
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectFlanelogrāfs
dc.subject3-4 gadus
dc.subjectveci
dc.subjectbērni
dc.subjectvārdu
dc.titleFlanelogrāfa izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai 3-4 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativePossibilities of using flannelograph for supplementing the vocabulary of 3-4-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige