• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-99146-Cirule_Sintija_sc21028.pdf (908.5Kb)
Автор
Cīrule, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore Sintija Cīrule, izstrādāja kvalifikācijas darbu par tematu ’’5 – 6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē’’. Darba mērķis ir izpētīt teoriju par 5 – 6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālo attīstību un aprobēt metodes bērnu attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē. Arvien vairāk autori pievērš uzmanību sociāli emocionālās attīstības izaicinājumiem, kā piemēram, Baiba Martinsone, Guna Svence, Vilnis Purēns, David Robinson, John Hewitt. Darba autore analizēja un pētīja mūsdienu pieejamo literatūru, veica anketēšanu pirmsskolas izglītības iestādes skolotāju un vadības lokā, analizēja anketas rezultātus, veica pedagoģiskā izmēģinājuma darbības izstrādājot dažādus uzdevumus. Teorētiskajā daļā autore apskatīja, kas ir sociāli emocionālā attīstība un kā tā izskatās, izzinot galvenos aspektus, lai veicinātu sociāli emocionālo attīstību pirmsskolas izglītības iestādē. Tika analizēts arī projekts starp piecām Eiropas valstīm, tai skaitā Latviju, kura rezultātā tika izstrādāta pedagogu tālākizglītības programma, kas palīdzētu veicināt un stiprināt bērnu sociāli emocionālo labsajūtu, attīstību un uzlabotu arī skolotāja pedagoģiskā darba kvalitāti. Pētījumā tika izveidotas anketas, lai noskaidrotu pirmsskolas skolotāju, vadības un vecāku redzējumu par to, kas ir sociāli emocionālā attīstība, kādam jābūt šim modelim, lai bērns būtu sociāli emocionāli attīstīts, drošs, pārliecināts par sevi, lai bērnā veidotos personība, kā arī, kas ir tie faktori, kas traucē bērnam veiksmīgi attīstīt sociāli emocionālo attīstību, kas to ietekmē. Pētījuma aktualitāte: 5 – 6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās attīstības izaicinājumi un to mazināšana rotaļā pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Kā rotaļas veicina 5 – 6 gadus vecu bērnu personības sociāli emocionālo attīstību rotaļās? Pētījuma mērķis: Teorētiski Izpētīt un praktiski aprobēt rotaļas, kas veicina 5 – 6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās attīstību pirmsskolas izglītības iestādē. Darba sastāvs: 52 lpp., 2 tabulas, 10 attēli, izmantoti 40 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Bērnu sociāli emocionālā attīstība, pirmsskolas izglītības iestāde, sadarbība ar ģimeni, mūsdienu ģimene.
 
The author of the work Sintija Cīrule, developed a qualification paper on the topic ’’Promotion of social-emotional development of children aged 5 – 6 years in a preschool educational institution.’’ Several authors pay attention to the challenges of socio-emotional development, such as Baiba Martinsone, Guna Svence, Vilnis Purēns, David Robinson, John Hewitt. The relevance of the research: social-emotional development challenges of 5 – 6 year old children and their mitigation while playing in preschool. The aim of the work is to study the theory of the social-emotional development of children aged 5 – 6 years and to approbate methods for promoting the development of children in a preschool educational institution. The author of the work analysed and studied the modern available literature, conducted a questionnaire in the circle of teachers and management of a preschool educational institution, analysed the results of the questionnaire, conducted pedagogical pilot activities in the development of various tasks. In the theoretical part, the author looked at what social-emotional development is and what it looks like, exploring the main aspects to promote social-emotional development in a preschool educational institution. A project between five European countries, including Latvia, was also analysed, as a result of which a continuing education program for teachers was developed, which would help to promote and strengthen the social-emotional well-being and development of children, and also improve the quality of the teacher's pedagogical work. In the study, questionnaires were created to find out the vision of preschool teachers, management and parents about what social-emotional development is, what this model should be in order for the child to be socially emotionally developed, safe, confident in himself, so that a personality is formed in the child, as well as what are those factors that prevent the child from successfully developing social-emotional development that affects it. Research question: How does play contribute to the social-emotional development of the personality of 5 – 6 year old children in play? The purpose of the study: To theoretically investigate and practically test play, which promotes the social-emotional development of 5 – 6 year old children in a preschool educational institution. Work composition: 52 pages, 2 table, 10 pictures, 40 literary sources. Key words: Social – emotional development of children, preschool educational institution, cooperation with family, modern family.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68025
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV