Show simple item record

dc.contributor.advisorSarva, Edīte
dc.contributor.authorŠimkēviča, Dārta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99153
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68029
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir “Digitālais rīks kā palīgs skolotāju un vecāku savstarpējai saziņai par bērna grupas aktualitātēm”. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot skolotāju un vecāku vajadzības veiksmīgai saziņai digitālajā vidē, un izstrādāt piedāvājumu digitālās saziņas organizēšanai starp skolotājiem un vecākiem. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tiek analizēts par komunikāciju, tās stratēģēdiju un drošības risku. Un saziņas rīku salīdzinājumu Latvijā un citviet pasaulē. Otrajā nodaļā tiek izpētīta digitālais rīks kā palīgs savstarpējai saziņai, pētījuma metode un norise, pirmsskolas skolotāju intervijas rezultāti, vecāku interviju rezultāti un rīku analīze. Kvalifikācijas darbu veidot veido 2 nodaļas, tā apjoms ir 40 lappuses. Darbā izmantotās metodes ir materiālu analīze un intervijas. Atslēgvārdi: digitālais rīks, komunikācija, pirmskola, skolotaji, vecāki.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work in pre -school pedagogy is "Digital Tool as an assistant to communication between teachers and parents on current issues of the child's group". The purpose of this study is to find out the needs of teachers and parents for successful communication in the digital environment and to develop an offer to organize digital communication between teachers and parents. The first chapter of the qualification paper analyzes communication, its strategy and security risk. And a comparison of communication tools in Latvia and elsewhere in the world. The second chapter explores the digital tool as an aid to mutual communication, the research method and process, the results of the pre-school teachers' interviews, the results of the parents' interviews and the analysis of the tools. The qualification work is made up of 2 chapters, its volume is 40 pages. The methods used in the work are material analysis and interviews. Keywords: digital tool, communication, pre -school, teachers, parents
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectDigitālais rīks
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSkolotāji
dc.subjectVecāki
dc.titleDigitālais rīks kā palīgs skolotāju un vecāku savstarpējai saziņai par bērnu grupas aktualitātēm
dc.title.alternativeDigital Tool as an assistant to communication between teachers and parents on current issues of the child's group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record