Mārketinga komunikāciju analīze veikalu tīklā ELVI
Author
Krieviņa, Asnate
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Gundars
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju analīze veikalu tīklā ELVI”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko bāzi, izpētīt mārketinga komunikāciju kompleksa pielietojumu veikalu tīklā ELVI, ar aptaujas palīdzību novērtēt to efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus komunikācijas uzlabošanai.
Darba gaitā autore izmanto dažādas informācijas vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas tapšanai pārsvarā tiek izmantota literatūras referatīvās analīzes metode. Informācijas ieguvei par veikalu tīklu tiek veikta tās darbinieku neformāla intervēšana, izmantoti interneta resursi, kā arī autores novērojumi. Sabiedriskās domas noskaidrošanai autore izstrādā anketu un veic aptauju, kam seko iegūto aptaujas datu apkopošana un analīze.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Darba pirmajā nodaļā autore pēta dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju par mārketinga komunikāciju elementiem. Otrā nodaļa ir veltīta veikalu tīklā ELVI pielietoto mārketinga komunikāciju veidu un īpatnību analīzei. Trešā nodaļa ietver autores veiktās aptaujas rezultātu analīzi un secinājumus saistītus ar anketēšanas rezultātiem.
Darba apjoms ir 70 lapaspuses, kurā izmantoti 17 attēli, 3 tabulas, 1 pielikums un 32 literatūras avoti. The bachelor thesis is "Analysis of Marketing Communications in store chain ELVI". The goal is basing on the theory of marketing communications, explore the use of components of marketing communications in ELVI stores. Also with the help of a questionnaire to assess their effectiveness and to develop proposals for improving communication.
In thesis the author uses a variety of methods for information collection, compilation and analysis. Theoretical part of writing is based on literary analytical method. For obtaining information on the store chain informal interviews with its employees are carried out, use of Internet resources as well as the author's observations. To find out the public opinion author developed a questionnaire and conducted a survey, followed by the resulting of survey data collection and analysis.
Thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals, the references of sources and appendices.
In the first chapter the author explores the different sources of literature available on the theory of marketing communications elements. The second chapter is devoted to applied marketing communications in ELVI store chain it’s types and specific analysis. The third chapter includes the author's analysis of survey results and conclusions related to the questionnaire results.
The amount of work is 70 pages, which includes 17 figures, 3 tables, 1 annex and 32 sources.