Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorBuša, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68030
dc.description.abstractDarba autore: Ilze Buša Darba vadītāja: Inga Stangaine Kvalifikācijas darba nosaukums: 1,5 – 3 gadus vecu bērnu rāpošanas prasmju apguves veicināšana dienas ritā pirmsskolā Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski izpētīt rāpošanas prasmju apguves veicināšanas iespējas dienas ritā ar 1,5-3 gadus veciem bērniem. Pētījums izstrādāts divās daļās: teorētiskā un empīriskā daļa. Teorētiskajā daļā tiek izzināti un analizēti dažādi literatūras avoti par 1,5 – 3 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarībām un rāpošanas nozīmi dienas ritā. Empīriskajā daļā ir veikts pētījums, kur pedagoģiskajā procesā dienas ritā bērniem tiek piedāvātas darba autores izstrādātas kustību rotaļas, kas veicina bērnu rāpošanas prasmju apguvi. Pētījuma beigās izstrādāti secinājumi un ieteikumi bērnu rāpošanas prasmju apguves veicināšanai pirmsskolā dienas ritā. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 46 lpp, 3 tabulām, 5 attēliem, 1 pielikuma, izanalizēti 57 dažādi literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pamatkustības, rāpošana, prasmes, kustību rotaļas, 1,5-3 gadus vecu bērnu attīstība, pirmsskola
dc.description.abstractAuthor of the paper: Ilze Buša Paper advisor: Inga Stangaine The title of the qualifying paper: Promoting crawling skills in the day mode in pre-school for 1.5–3-year-old children Objective of the research: theoretically explore and practically investigate the possibilities of promoting crawling skills in the day mode in 1.5–3-year-old children. The study is divided into two parts: theoretical and empirical. In the theoretical part, the author studies and analysed different literature sources on the developmental patterns of 1.5–3-year-old children and the role of crawling in the day mode. The empirical part contains a study in which children are offered movement games developed by the author, which promote the acquisition of crawling, the educational process throughout the day. The study concludes with conclusions and recommendations for promoting children's crawling skills in the day mode in pre-school. Volume of the qualifying paper: The paper consists of 46 pages, 3 tables, 5 figures, 1 appendice; 57 sources of literature were analysed. Key words: basic movements, crawling, skills, movement games, 1.5–3-year-old development, preschool
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectrāpošana
dc.subjectprasmes
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subject1,5-3 gadus vecu bērnu attīstība
dc.title1,5 – 3 gadus vecu bērnu rāpošanas prasmju apguves veicināšana dienas ritā pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting crawling skills in the day mode in pre-school for 1.5–3-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record