Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorBlauberga, Liena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99158
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68032
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Liena Blauberga. Bakalaura darba nosaukums: Darbību ar daudzciparu skaitļiem apguves veicināšanai 4. klases skolēniem matemātikas jomā. Darba mērķis: pētīt un praktiski pārbaudīt darbību ar daudzciparu skaitļiem apguvi 4. klases skolēniem matemātikas jomā. Darba sastāvs: Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās daļas un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti aspekti matemātikas jomas raksturojums pamatskolas pirmajā posmā, kā arī daudzciparu skaitļu darbības ar tiem būtība sākumskolā, ko piedāvā Latvijas un ārzemju izglītības sistēmas. Bakalaura darba apjoms: 45 lpp., darbā viena tabula, deviņpadsmit attēli, pieci pielikumi. Pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra, salīdzinātas vairākas autoru atziņas par matemātikas mācību procesu sākumskolas posmā. Tiek veikta teorētiskā analīze par daudzciparu skaitļu apguves veicināšanu 4.klases matemātikas jomā. Otrajā daļā tiek pētīta reālā situācija daudzciparu skaitļu apguves veicināšanu 4. klases skolēniem matemātikas jomā, apkopoti ieteikumi matemātikas prasmju apguves veicināšanai. Atslēgas vārdi: daudzciparu skaitļi, reizināšana, dalīšana, Montesori pieeja, Montesori pedagoģiskie līdzekļi 4. klases matemātikas jomā.
dc.description.abstractThe author of the Bachelor's work: Liena Blauberga The title of the Bachelor's work: promoting the acquisition of multi-digit activities for 4 th grade pupils in the field of mathematics. The objective of the work: to study and test practically the acquisition of multi-digit activities for 4 th grade pupils in the field of mathematics. The composition of the work: the Bachelor's work consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part of the work discusses the aspects characterising the field of mathematics in the first stage of primary school, as well as the nature of multi-digit activity with them in the primary school offered by Latvian and foreign education systems. The amount of Bachelor's work: 45 pages., one chart, nineteen images, five attachments. The first part analyses scientific literature, compares a number of authors' insights on the mathematics learning process at the primary school stage. There is carried out the theoretical analysis of the promotion of multi-digit numerical learning in the field of mathematics in Grade 4. Keywords: multi-digit numbers, multiplication, division, Montessori approach, Montessori educational tools in the field of mathematics for 4th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdaudzciparu skaitļi
dc.subjectreizināšana
dc.subjectdalīšana
dc.subjectMontesori pieeja
dc.subjectMontesori pedagoģiskie līdzekļi 4. klases matemātikas jomā
dc.titleDarbību ar daudzciparu skaitļiem apguves veicināšanai 4. klases skolēniem matemātikas jomā
dc.title.alternativePromoting the acquisition of multi-digit activities for 4 th grade pupils in the field of mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige