Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorSokolova, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:02Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99161
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68033
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Valodas un satura integrēta apguve sociālā un pilsoniskā mācību jomā pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba autore: Elīna Sokolova Kvalifikācijas darba apjoms: 45 lapas, 7 tabulas, 10 attēli, 1 pielikums, izmantoti 34 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā ir analizēta zinātniskā literatūra par valodas un satura integrētu apguvi pirmsskolā, izzināta pedagoģiskā un psiholoģiskā nozare valodas apguves pirmsskolas 1.posmā. Tāpat, kvalifikācijas darba pirmajā daļā tika pētītas CLIL izmantošanas iespējas latviešu valodas apguves sekmēšanai. Kvalifikācijas darba otrajā daļā tika organizēta un realizēta izmēģinājuma darbība, kuras laikā tika īstenotas atlasītas septiņas kustību rotaļas ar CLIL elementiem. Iegūtie rezultāti deva atbildi uz darba jautājumu - Kā pilnveidot bērna valodas prasmes, apgūstot sociālo un pilsonisko mācību jomu pirmsskolā? Teorētiskie un praktiskie darba materiāli tika apkopoti, un uz tā pamata, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Atslēgas vārdi: valoda, mācību saturs, apguve, kustību rotaļa, pedagoģiskais process.
dc.description.abstractThe paper of the qualification: “Content and Language Integrated Learning in social and civic education in pre-school” Author of the qualification paper: Elina Sokolova The scope of the qualification work: 45 pages, 7 tables, 10 images, 1 appendice, 34 literary sources used. The qualification paper consists of two parts. The first part of the qualification paper analyzes the scientific literature on integrated learning of language and content in preschool, explores the pedagogical and psychological field in the 1st stage of language acquisition in preschool. Also, in the first part of the qualification paper, the possibilities of using CLIL to promote the acquisition of the Latvian language were studied. In the second part of the qualification paper, a pilot activity was organized and implemented, during which seven movement plays with CLIL elements were selected. The results obtained gave an answer to the working question - How to improve your child's language skills by learning the social and civic field of learning in preschool? Theoretical and practical materials of the paper were compiled, and on its basis, conclusions were drawn and proposals were developed. Keywords: language, learning content, learning, movement games, pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvaloda
dc.subjectmācību saturs
dc.subjectapguve
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectpedagoģiskais process.
dc.titleValodas un satura integrēta apguve sociālā un pilsoniskā mācību jomā pirmsskolā
dc.title.alternativeContent and Language Integrated Learning in social and civic education in pre-schools
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige