dc.contributor.advisor | Lāce, Ingūna | |
dc.contributor.author | Brokāne, Kristīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:06:02Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:06:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99164 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68034 | |
dc.description.abstract | Darba autore: Kristīne Brokāne Darba zinātniskais vadītājs: Ingūna Lāce Kvalifikācijas darba tēma: 1,5 līdz 3 gadīgu bērnu sociālās prasmes sekmējošas radošās rotaļas Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt 1,5 līdz 3 gadus veca bērna sociālās prasmes, veicinošu radošo rotaļu organizācijas nosacījumus. Kvalifikācijas darba teorētiskajā nodaļā, darba autore analizēja teorētisko literatūru par radošu rotaļu ietekmi uz bērnu sociālo prasmju pilnveidi. Tika analizēta par 1,5 līdz 3 gadīgu sociālo prasmju izpausmes īpatnībām, lai varētu atlasīt bērnu sociālo prasmju sekmēšanai piemērotākās metodes. Darba autore izzināja kādas radošās rotaļas ir atbilstošākās bērnu sociālo prasmju sekmēšanai. Kvalifikācijas darba empīriskajā daļā tika izpētītas un raksturotas pētījuma metodes. Pētījuma sākumā tika izstrādi sociālo prasmju vērtēšanas kritēriji. Darba autore aprakstīja pētāmo bāzi un veica bērnu sociālo prasmju līmeņa novērtēšanu pētījuma sākumā. Lai sekmētu bērnu sociālo prasmju pilnveido, tika izmantotas radošās rotaļas. Darba autore veica atkārtotu sociālo prasmju novērtēšanu pēc izveidotajiem kritērijiem, Pētījuma sākumā un pētījuma beigās iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti. Darba apjoms: 33 lapaspuses, 8 attēli, 4 tabulas, 30 literatūras avoti Atslēgvārdi: sociālās prasmes, pirmsskola, radošās rotaļas, 1,5 līdz 3 gadīgi bērni | |
dc.description.abstract | Author of the work: Kristīne Brokāne Scientific supervisor: Ingūna Lāce The topic of the qualification work: creative games improve the social skills of 1.5- to 3-year-old children. The purpose of the qualification work: to theoretically study and practically test the social skills of a 1.5- to 3-year-old child, the conditions for the organization of creative play. In the theoretical section of the qualification work, the author of the work analyzed the theoretical literature on the influence of creative play on the development of children's social skills. The characteristics of the expression of social skills of 1.5 to 3-year-olds were analyzed in order to select the most suitable methods for promoting children's social skills. The author of the work found out which creative games are the most suitable for promoting children's social skills. Research methods were investigated and characterized in the empirical part of the qualification work. At the beginning of the study, criteria for evaluating social skills were developed. The author of the work described the base of the study and assessed the level of children's social skills at the beginning of the study. Creative games were used to improve children's social skills. The author of the work performed a repeated evaluation of social skills according to the established criteria, the results obtained at the beginning and at the end of the study were collected and analyzed. Work volume: 33 pages, 8 pictures, 4 tables, 30 literature sources Keywords: social skills, preschool, creative play, 1.5 to 3-year-old children | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | radošās rotaļas | |
dc.subject | 1,5 līdz 3 gadīgi bērni | |
dc.title | 1,5 līdz 3 gadīgu bērnu sociālās prasmes sekmējošas radošās rotaļas | |
dc.title.alternative | Creative games improve the social skills of 1.5-to 3-year-old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |