dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | |
dc.contributor.author | Paegleskalne, Laila | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:06:02Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:06:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99174 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68037 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: 3 - 4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstība didaktiskajās spēlēs. Kvalifikācijas darba autore: Laila Paegleskalne Pētījuma mērķis: Izpētīt kā didaktiskās spēles sekmē 3 - 4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstību. Pirmajā nodaļā tiek aplūkotas teorētiskās nostādnes par runas un valodas attīstību. Tiek vērsta uzmanība uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstības raksturojumu saistībā ar pētāmo problēmu. Kā arī aprakstīti bērnu runas un valodas attīstību sekmējošie faktori. Otrajā nodaļā tiek aplūkota informācija par to, kāda ir didaktisko spēļu nozīme bērnu attīstībā. Kā arī, tiek aplūkota informācija par didaktiskajām spēlēm un to iedalījumu pēc spēļu funkcijas. Aprakstītas didaktiskās spēles kā runas un valodas veicinātājs. Trešajā nodaļā tiek veikts empīriskais pētījums par 3 - 4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstību. Pētījuma rezultāti apliecina, ka izmantotās didaktiskās sekmēja 3 – 4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstību. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lapaspuses, 6 tabulas, 16 attēli, 6 pielikumi, 37 literatūras avoti Atslēgas vārdi: bērni, pirmsskola, runas un valodas attīstība, 3 – 4 gadi, didaktiskās spēles | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification paper: Speech and language development of 3 - 4 years old children in didactic games. Author of the qualification paper: Laila Paegleskalne Objective of the study: To study how didactic games contribute to the development of speech and language in children aged 3 - 4 years. The first chapter discusses theoretical frameworks on the development of speech and language. Attention is drawn to the behavioral characteristics of 3 - 4 years old children in relation to the problem being studied. It also describes the factors contributing to the development of children's speech and language. The second chapter discusses information on the role of didactic games in the development of children. Also, information about didactic games and their breakdown by game function is considered. Didactic games are described as a facilitator of speech and language. In the third chapter, an empirical study is conducted on the speech and language development of 3 - 4 years old children. The results of the study confirm that the didactic games used contributed to the development of speech and language of 3-4 years old children. Scope of qualification work: 51 pages, 6 tables, 16 images, 6 appendices, 37 literary sources Keywords: children, preschool, speech and language development, 3 – 4 years, didactic games | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | bērni | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | runas un valodas attīstība | |
dc.subject | 3-4 gadi | |
dc.subject | didaktiskās spēles | |
dc.title | 3 - 4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstība didaktiskajās spēlēs | |
dc.title.alternative | Speech and language development of 3 - 4 years old children in didactic games | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |